וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זין גזונט: סבתא בקנזס סיטי סורגת ומפסלת פינים ענקיים

22.9.2014 / 8:24

במסגרת לימודי האמנות, סורגת קשישה מקנזס סיטי פינים צבעוניים עצומים בגודלם. היצירות שלה הוצגו בתערוכה במסגרת האוניברסיטה, והקידום לה נעשה בעזרת מימון המונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הולי סטיוארט, סבתא מקנזס סיטי, יוצרת פינים עצומי ממדים במסגרת לימודי אמנות באוניברסיטת מיזורי-קנזס סיטי, או ליתר דיוק, במסגרת התזה שהיא כותבת: "סבתא מקומית סורגת פינים ענקיים - התחקות אחר הפאלוס כמקום של העצמה נשית והסטטוס החוקי של הזקנה הבלה בחברה בת זמננו". יצירותיה הצבעוניות - חלקן סרוגות, חלקן מפוסלות, חלקן מלאות צמר, חלקן עשויות חרוזים - הוצגו עד סוף השבוע האחרון במסגרת תערוכה באוניברסיטה. את הקידום לתערוכה עשתה סטיוארט בעזרת אתר מימון ההמונים Kickstarter.

סטיוארט סיימה לפני כן קריירה בתחום דומה. "הייתי אמורה לעבוד בפס ייצור של מפעל לאביזרי מין", מספרת סטיוארט המשועשעת, "ופשוט ידעתי שאני חייבת להיות מסוגלת לספר לנכדים שלי ששלחתי קורות חיים כדי לעבוד במפעל לאביזרי מין". כאשר החלה לפסל במסגרת לימודיה, עשתה זאת באמצעות חרוזים, סיכות ונצנצים צבעוניים על רצועת קצף. המרצה שלה העיר שהמראה של יצירותיה פאלי, מה שהוריד לה את האסימון והיא החליטה לעשות זאת באופן מובהק. "זה היה רגע של 'א-הא!'", אומרת סטיוארט, "וידעתי שזו העבודה שאני אמורה לעשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענקיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומר סיכה לא כלול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי האדם עץ השדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגת פינים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully