וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: העונה ה-18 של סאות' פארק מגיעה למסך הטלוויזיה שלכם

28.9.2014 / 16:22

העונה החדשה של סדרת האנימציה המצליחה "סאות' פארק", ה-18 במספר, מגיעה לשידור בארץ החל מהיום (ראשון). פינת התרבות הורגת את קני ברכות

מערכת וואלה!

שלום לכם שוחרי תרבות והפעם בפינה – אחת הסדרות שאתם הכי קרועים עליהן בעולם - סאות' פארק. נכון, אנו נמצאים בפינת התרבות והדעות חלוקות לגבי עד כמה "סאות' פארק" היא סדרה מתורבתת, אבל מה שבטוח – מדובר בסדרה שההשפעה שלה תרבות הפופ ותרבות ההמונים היא עצומה, ובשעתו היא אפילו היתה פורצת דרך.

בכל מקרה, הסדרה זוכת האמי חוזרת בעונתה ה-18 שתשודר כאן בארץ בהפרש של שלושה ימים בלבד מהשידור בארה"ב. אם הפרומו לעונה שעלה לרשת ממש בימים האחרונים הציף אצלכם געגוע לסטן, קרטמן, קייל וקני, סורו לערוץ הוט קומדי סנטרל הערב, ושתהיה צפיה מהנה.

אגב, הפרק הראשון של הסדרה שודר ב-13 באוגוסט 1997 וזכה ל-98,000 צופים‏ (פרק הפיילוט של הסדרה, נקרא "הפלישה לפי הטבעת של קרטמן", אם הרגשתם שאתם חייבים לדעת את זה). עד כה הופקו 17 עונות הכוללות 247 פרקים, וכעת כאמור הגיעה שעתה של העונה ה-18 לעלות למסכים.

כיום ניתן למצוא בספריית ה-VOD של HOT את כל פרקי הסדרה לצפייה פרט לפרקים "החברים הכי טובים", "200" ו-"201" שצונזרו. אגב, בשנת 2013 דורגה סאות' פארק על ידי מגזין "TV Guide" כסדרת האנימציה העשירית הגדולה ביותר בכל הזמנים.

החל מה-28.9 ב-HOT קומדי סנטרל.

מעריצים של קרטמן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully