וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון כידון ודניאל בן סימון מתחרזים, נושיב אותם יחד לעשות שיגועים

לילך וולך

6.10.2014 / 0:42

תוכנית הראיונות הפוליטית-כלכלית-ענייני היום החדשה של שרון כידון ודניאל בן סימון נראית כמו תוכנית בוקר מקושקשת שנסחפה עם לוח השידורים עד שנתקעה לפנות ערב

צילום מסך

אירוניה מגיעה בכל מיני דרכים מעניינות, אחת מהן היא כשעדר של פילים לא מצליח להבחין בפיל שבחדר. למשל בתוכנית "כידון ובן סימון". ומילא אם היתה זו פארודיה על לונדון וקירשנבאום, אלא שעוד אפשר לחשוד ובצדק, שהסיבה היחידה שקראו לתוכניתם של שרון כידון ודניאל בן סימון כך, היא כיוון שמדובר בחרוז-תפוז. "כידון ובן סימון" מגדירה עצמה כ-"תוכניות ראיונות פוליטית שמארחת מדי יום את אנשי היום והשעה - שרים, חברי כנסת אנשי רוח ואנשי מפתח בציבוריות הישראלית - לשיחה גלויה ופתוחה בעניינים הבוערים שעל סדר היום". והיא משודרת בדיוק בזמן רצועת ה"אוי אלוהים, אהרוני בדיוק בוייטנאם מלהג עצמו לדעת בשדה אורז? אז תביאו מישהו שיגיד משהו".

מזל ששרון כידון ודניאל בן סימון מתחרזים, נושיב אותם יחד לעשות שיגועים עם השר (והפילוזוף! כפי שבן סימון ציווח כמה פעמים שרק אפשר היה בסל"ד), יובל שטייניץ "פעם הייתי בשלום עכשיו, אבל הבנתי שככה לא מגיעים לארוחת שבת אצל שרה וביבי". ואז החלה מסיבת הרווקות של יובל שטייניץ באדיבות שרון כידון החייכנית הכרונית, ודניאל בן סימון השוטר הרע.

ריקוד הטנגו המשולש והעקמומי מתחיל כאשר השניים שואלים אותו על הזהות שלו כשר, בזמן שלא ברור מה הזהות שלהם כטלוויזיה. מה זה הדבר הזה שמשתולל על המרקע? תוכנית בוקר שנסחפה עם זרם לוח השידורים ונתקעה במיצר שעת הערב? מתי מגיעה הקוראת בקלפים? ומה עם הסרום החדש הזה שמוחק קמטי הזדהות עם מעמד הפועלים? שאלות רבות עולות מהמופע המשונה של כידון את בן סימון את שטייניץ, כאשר הוא מנסה להצדיק את קיומו כשר, והם משתדלים להצדיק את קיומם כמנחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "כידון ובן סימון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את החלק ה"רציני" של הראיון המשמים עם השר שטייניץ, הצליחו השניים לפספס ולמסמס סביב שאלה אחת שבן סימון מתעקש עליה, וכידון מנסה שכל האורחים ייהנו ותטעמו מהקיש ברוקולי כי הוא יצא משהו משהו. ציטוטים נבחרים - דניאל בן סימון: "האם אי פעם לא הסכמת עם נתניהו?" שרון כידון – "מה אתה רוצה, הוא היה מרדן בתיכון, הוא עשה את שלו!". ובכן, אל תתני לנו להפריע במסיבת הקוקטייל הפרטית הזו.

בכל זאת, בואו לא נתפזר, מול שרון כידון ודניאל בן סימון עומדת משימה עיתונאית רמת מעלה, והם נחושים בדעתם להביא סקופים מרגשים מהמרואיינים שלהם. השר שטייניץ מתחמם עם האמירה המרתקת ומלאת העוצמה "ישראל חייבת לחזור לצמיחה כלכלית", שזה מזל גדול שהובהרה הנקודה המבלבלת הזו כי חשבנו שיותר טוב שהכלכלה דווקא קומלת. אבל אל דאגה, בסופו של דבר השר שטייניץ משחרר הצהרה דרמטית שלכבודה היה שווה לדחות את מקלחת הערב - "אני לא שלם עם תקציב 2015". וואו, עיצרו את מכונות הדפוס באמת. עוד במסגרת הבונדינג שערך השר שטייניץ - למגינת לבו של דניאל בן סימון שרצה משטח מחוספס לשייף עליו את ציפורניו – השר ממתיק כבסוד "שר אוצר זה תפקיד טוטאלי". ואז שואל את ה-BFF החדשה שלו – "את יודעת כמה סקרים עשיתי על תפקודי כשהייתי שר אוצר"? כידון עונה בצחקוק: "אפס?" השר משיב כמנצח "אפס!" והשניים מחליקים כיף בקפיצה באוויר, כי הכי סבבוש זה נבחרי ציבור שמשתינים מהמקפצה אל הבריכה שהאזרחים מילאו בזיעת אפם.

את תוכנית הבכורה של "כידון ובן סימון" סיימו השלישייה העליזה במגוון שאלות שאין מי שלא ירצה תשובה עליהן, למשל – "גולני או 8200"? למשל גם "אתאיזם או אמונה"? וגם גולת הכותרת, שעליה היתה גאוות המגישים גדולה עד הסמקה לא רצונית באיזורים הארוגניים – "סביח או שרימפס?". אז אם אתם מעוניינים שלא לדעת כלום על שום דבר, ואין לכם תשוקה לפוליטיקה, כלכלה או ענייני היום – אתם יודעים בדיוק לאן להגיע בשעה 18:50. ניפגש בבייבי דולז וכריות נוצות!

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully