וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: קתרין הייגל מתפשטת

7.10.2014 / 0:00

קתרין הייגל מצלמת סצנה לוהטת בסדרה חדשה, דונלד טראמפ תוקף סדרה חדשה אחרת, "דאלאס" יורדת מהמסך וכוכבי "משפחה מודרנית" מפתיעים סטודנטים. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

כל הפוסל במומו פוסל: על איזו סדרה אמר דונלד טראמפ שהיא גזענית?

איל ההון דונלד טראמפ שחרר לאחרונה ציוץ בטוויטר שהרים כמה גבות. טראמפ התייחס לסדרה החדשה של רשת ABC – "Blackish" ("שחור, בערך", בתרגום חופשי) וטען כי היא גזענית. "איך ABC Television הרשתה לעצמה לשדר סדרה תחת השם 'Blackish'? אתם יכולים לתאר לעצמכם איזו מהומה תיגרם מסדרה בשם 'Whiteish'? גזענות ברמה הגבוהה ביותר?!!", כתב טראמפ.

אלא שמדובר במילים גדולות עבור אדם שרדף באובססיביות אחר נשיא ארה"ב ברק אובמה (אפרו-אמריקאי, כן?) בדרישה שיוכיח כי הוא נולד בארה"ב. בנוסף, בפרק הראשון, מסבירה הדמות הראשית – אנדרה ג'ונסון - כי שם הסדרה מתייחס אליה, גבר שחור שחושש שמשפחתו מתרחקת מהשורשים שלה.

מדוע אמאזון הזהירה את הצופים מפני "טום וג'רי"?

חברת "אמזון" ספגה לאחרונה ביקורת בארה"ב בעקבות אזהרה שהוסיפה לסרטונים של החתול והעכבר המצוירים הוותיקים "טום וג'רי" באתר. "אמזון" הזהירה את הגולשים שסרטוני "טום וג'רי" מכילים "דעות קדומות אתניות וגזעניות, שהיו נפוצות בעבר בחברה האמריקאית". כך למשל, דמותה של מאמי, משרתת שחורה נטולת פנים, היתה לדבריהם "דבר פסול אז, ודבר פסול היום".

אלא שהניסיון של "אמזון" להיות פוליטיקלי קורקט, משך דווקא אש מצד אנשים שטענו כי הביקורת חסרה וכי לא הוגן לשפוט סטנדרטים על פיהם חיה החברה האמריקאית בעבר. "אנחנו קוראים את ההיסטוריה הפוך ושופטים אנשים מהעבר לפי הערכים שלנו היום", אמר פרופ' לסוציולוגיה פרנק פוארדי לרשת BBC הבריטית.

על זה הם מדברים:

המחווה נטולת הבגדים לקתרין הייגל

אחרי שורת הופעות בקולנוע, קתרין הייגל עושה בימים אלה את דרכה חזרה למסכי הטלוויזיה בסדרת דרמה חדשה של רשת NBC בשם "State of Affairs". הייגל נמצאת כעת בעיצומם של הצילומים, כאשר באחד הימים נדרשה לבצע סצנת מין לוהטת. כדי להקל את המבוכה שיש בכך שאנשים זרים רואים אותך ללא בגדים, החליטו חברי הצוות להתפשט אף הם. "לא, לא עשיתי הסבה לעסקי הסרטים הכחולים..", כתבה הייגל בחשבון האינסטגרם שלה. "רק עושה חיים עם הצוות המדהים והתומך שלי שפשטו את חולצותיהם לאות סולידריות!! אוהבת את כולכם!!".

טריילר לעונה השלישית של "חדר החדשות"

העונה החדשה של הסדרה המדוברת של אהרון סורקין, "חדר החדשות", תגיע למסכים ב-9 בנובמבר. מהטריילר ששוחרר השבוע ניתן ללמוד כי ג'ף דניאלס והחברים יעסקו העונה בפיגוע במרתון בוסטון. או כמו שאומר ויל מקבוי בטריילר: "אנחנו לא עושים טלוויזיה טובה. אנחנו עושים חדשות".

רשת TNT ביטלה את "דאלאס" אחרי שלוש עונות

שבועיים לאחר שידור פרק הסיום של העונה השלישית, החליטה רשת TNT לבטל את הסדרה "דאלאס" ולא להמשיכה לעונה רביעית. מדובר היה בחידוש לסדרה המצליחה משנות השמונים שכללה גם חלק מחברי הצוות המקוריים כמו פטריק דאפי, לינדה גריי ולארי הגמן. "אנו גאים מאוד בסדרה 'דאלאס' שלמרות הציפיות, עמדה כממשיכת דרכה הגאה של סאגת משפחת יואינג", אמרו ברשת והודו לצוות ולשחקנים.

ובינתיים, איזו דמות ראשית מתה בפרק האחרון? צפו:

זה מה שקרה כשכוכבי "משפחה מודרנית" הגיעו ללא הזמנה למסיבת אחווה בקולג'

כוכבי "משפחה מודרנית" ג'סי טיילר פרגוסון ואריק סטונסטריט (מיטשל וקמרון) החליטו לבקר ב"קיי סטייס" בקנזס, הקולג' בו למד סטונסטריט, ונאמו בפני תלמידים. לאחר הנאום הם יצאו לסיבוב בארים מקומי, ובסופו החליטו לבקר בבית האחווה הקודם של סטונסטריט. מלבד תמונה של סטונסטריט שהיתה תלויה על הקיר, השניים מצאו את עצמם באמצע מסיבה פרועה במיוחד. במקום להנהן בחיוך ולחלק כמה חתימות, הם החליטו לבקר בחדר הקודם של סטונסטריט. שם מצאו זוג שהיה במצב אינטימי, אבל ביקש להצטלם איתם בכל זאת. צפו בפרגוסון מספר על החוויה המשעשעת (כולל תמונות) אצל קונאן או'בריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully