וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת המפורסמת מגיבה לוואלה! תרבות: "לא הייתי מעורבת בשום קטטה"

13.10.2014 / 13:17

הזמרת המפורסמת אומרת לוואלה! תרבות בתגובה לתלונה שהוגשה במשטרה: "הייתי בבית קפה, באמת היה שם בחור שהתפרע, אבל זה לא קשור אליי בכלל. לא הייתי מעורבת בשום קטטה"

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
הזמרת המפורסמת: "לא היו דברים מעולם, כפרה עליך. נשמה שלי, בחיים שלי לא עשיתי כלום לאף אחד"./חטיבת דובר המשטרה

"הייתי בבית קפה ברח' הגדוד העברי, באמת היה שם בחור שהתפרע, אבל זה לא קשור אליי בכלל. לא הייתי מעורבת בשום קטטה", כך אומרת לוואלה! תרבות הזמרת המפורסמת. כפי שפורסם לפני זמן קצר, היא עשויה להיחקר היום (שני) בחשד למעורבות בתקיפה של תושב תל אביב במסעדה בדרום העיר. האיש אושפז אתמול בבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל משבר בידו, שנגרם לטענתו במהלך התקיפה ביום חמישי האחרון.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי התקיפה לכאורה אירעה במסעדה ברחוב הגדוד העברי בתל אביב. לטענת האיש, הוא הותקף במהלך ויכוח עם כמה סועדים שישבו סביב השולחן שבו ישבה הזמרת. לדברי האיש, הוא נפצע אך סירב להתפנות באמבולנס שהגיע למקום ואף סירב להגיש תלונה במשטרה. אתמול התקבל דיווח מבית החולים איכילוב שהאיש הגיע לחדר המיון עם שבר בידו. הוא הסכים למסור עדות בפני משטרת מרחב יפתח ובה גולל את ההתרחשות. לטענתו, הוא זיהה רק את הזמרת מבין הסועדים לצד התוקפים. לפי שעה, לא ברור אם הזמרת לקחה חלק פעיל בתקיפה או לא מנעה את המשך התקיפה. כך או כך, בכוונת המשטרה להביא את הזמרת לחקירה בין היתר כדי לאפשר את זיהויים של כל המעורבים באירוע.

הזמרת המפורסמת אמרה לוואלה! תרבות: "עכשיו כותבים שאני עשיתי כאלה דברים שמיוחסים לי? לא היו דברים מעולם, כפרה עליך. אף אחד לא דיבר איתי, נשמה שלי, בחיים שלי לא עשיתי כלום לאף אחד. לפי ידיעה שפורסמה בתקשורת אני צריכה להיות עצורה. הייתי בבית קפה בגדוד העברי, אבל מה לי ולקטטה? לא הייתי מעורבת בשום קטטה. אין דבר כזה".

- פורסם כי האיש טוען שהצעת לו דמי שתיקה לכאורה.

"לא היו דברים מעולם. לא היה. שקר וכזב. לא הייתי מעורבת בשום קטטה. הייתי בבית קפה אלבי (ברחוב הגדוד העברי – ש.ב.), באמת היה שם בחור שהתפרע, וזה לא קשור אליי בכלל. אנשים טיפלו בו, ואפילו באו שוטרים. זה לא קשור אליי בכלל, בכלל, בכלל, בכלל. הייתי כאחד האדם לרגע קט, והלכתי".

- האם מישהו שקשור אלייך היה מעורב בקטטה?

"מה פתאום? באתי לבד!"

- זומנת לחקירה?

"לא".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully