וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקובי בצרה: כוכב "באפי קוטלת הערפדים" נעצר

19.10.2014 / 13:21

ניקולס ברנדון, שגילם את זאנדר ב"באפי", נעצר בסוף השבוע האחרון באיידהו בחשד לפגיעה ברכוש והתנגדות למעצר. לשחקן היסטוריה של מאבק באלכוהוליזם ומעצרים כאשר היה שתוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיניים אדומות וחבורה משמאל. תמונת המעצר של ניקולס ברנדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן ניקולס ברנדון, המוכר בעיקר מתפקידו כזאנדר ב"באפי קוטלת הערפדים", נעצר ביום שישי האחרון בחשד לפגיעה ברכוש והתנגדות למעצר, ונכלא למשך הלילה עד ששוחרר בערבות. ברנדון שהה בשבוע שעבר במלון בבויסי, איידהו מאחר שהשתתף בקומיק-קון מקומי.

המשטרה המקומית קיבלה קריאה בשעת ערב על הפרעת סדר במלון המתרחשת בין ברנדון לבין עובדי הצוות. על פי תיאורם של השוטרים השחקן בן ה-43 הראה סימנים של שכרות, פעם אחר פעם המרה את פיהם כאשר הורו לו לשבת במקומו בזמן שניסו להבין את פרטי האירוע, ולאחר מכן אף ניסה לעזוב את המקום בניגוד להוראותיהם. עובדי המלון העידו כי ברנדון שבר חפצים יקרים במלון וביקשו להגיש נגדו תלונה. בתמונת המעצר שלו ניתן להבחין בעיניו האדומות ובחבורה בולטת בצד השמאלי של פניו.

ברנדון ניקולס, "באפי קוטלת הערפדים". 20th Century Fox Television,
ברנדון בימים טובים יותר/20th Century Fox Television

זו אינה הפעם הראשונה שבה ברנדון מסתבך עם החוק בעודו שתוי. ב-2004 הוא אישפז את עצמו במוסד גמילה מאלכוהול, וב-2010 עשה זאת שוב אחרי שנורה באקדח חשמלי על ידי השוטרים, בעקבות השתוללות ונדליסטית שלו תוך שכרות ולאחר מכן התנגדות למעצר. ההיתקלות הנוכחית שלו עם החוק מגיעה ימים ספורים אחרי שנישא לחברתו מונדה טי בלאס וגאס ב-14 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully