וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: הגברים של שדרות רוטשילד?

19.10.2014 / 16:33

"מד מן" עטורת השבחים עתידה לקבל גרסא ישראלית: על פי דיווחים מפסטיבל MIPCOM שהתקיים בשבוע שעבר, נציגים ישראלים התעניינו ברכישת אופציית הפקת רימייק של גרסה מקומית לסדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגברים של שדרות רוטשילד? הסדרה עטורת השבחים "מד מן" עתידה לקבל גרסא ישראלית: על פי דיווחים מפסטיבל הטלוויזיה MIPCOM שהתקיים בשבוע שעבר, נציגים ישראלים התעניינו ברכישת אופציית הפקת רימייק של גרסה מקומית לסדרה - המשודרת בישראל למנויי ה-VOD בלוויין ובערוץ HOT3. בשלב זה לא דווח מי גוף השידור אשר בכוונתו להפיק את הסדרה.

"מד מן" שנקראה בעברית "הגברים של שדרות מדיסון" מתארת את קורותיה של חברת פרסום ניו-יורקית בארצות הברית של שנות ה-60, החלק השני של העונה השביעית והאחרונה שלה יעלה לשידור בארצות הברית באביב. סדרה נוספת שבה הביעו גורמים ישראליים התענייינות בהפקת רימייק עבורה היא "האחות ג'קי", קודמיה שחורה המתרחשת בבית חולים וגם היא שודרה ב-HOT.

הסדרות האחרונות שזכו לרימייק ישראלי הן "נשואים פלוס" שעלתה בזכיינית קשת תוך שהיא זוכה לקיתונות של בוז מטעם מבקרי הטלוויזיה, אולם במקביל מניבה לקשת ממוצע רייטינג נאה של מעל עשרים אחוזים. בערוץ 10 עלתה "בנות הזהב" שהשיגה לערוץ גם היא רייטינג טוב של 13.7%, גבוה מממוצע הפריים טיים שלו.

סדרות קודמות שהיו רימייק נחשבו לכשלונות מביכים, כמו "איצ'ה" שהייתה גרסה של "הכל נשאר במשפחה", "משפחת עזאני" שהייתה גרסה של "משפחת קוסבי" ו"משפחת קמיצ'לי" שהייתה גרסה של "משפחת קומאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully