וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנדלי קאט: טעויות ב"חברים" שלא תאמינו שפספסתם

22.10.2014 / 0:20

אחרי כל כך הרבה פעמים שראיתם את "חברים" בשידורים חוזרים, אתם בטח חושבים שאתם יודעים הכל על התוכנית, אבל מתברר שקיימות בה שלל טעויות וחורים בעלילה

חברים עונה 1. NBC,
אף אחד לא סיפר להם שהחיים יהיו כאלה/NBC

20 שנים אתם כבר רואים את "חברים". שוב ושוב ושוב. ואז עוד פעם. אתם בטוחים שאתם כבר יודעים עליהם את הכל ושום דבר לא יפתיע אתכם, אבל אז אתם מגלים פתאום שרוס היה בן 29 במשך שלוש שנים. כן. מה שאתם שומעים. במשך העונות השלישית, הרביעית והחמישית היה רוס בן 29, למרות שנחגגו בהן חג המולד וחג ההודייה - כלומר חלף זמן.

בכלל, אף אחד מהחברים לא באמת יודע בן כמה הוא. הגילאים שלהם השתנו בהתאם למי שהיה איתם בחדר ואיזו בדיחה היה ניתן לעשות על זה. כך, למשל, בפרק אחד מציין ג'ואי כי שלושת הבנים הם בני אותו גיל - 29. אולם בפרק בו נולד בנו של רוס, מוניקה מציינת כי היא היא בת 26 וג'ואי בן 25. איך זה מסתדר עם העובדה שהוא בגיל של רוס, אחיה הגדול? ובכן, זה לא. או שבעצם אולי כן? כי לרוס יש בכלל שני ימי הולדת. בשתי שיחות נפרדות עם ג'ואי הוא מציין את החודש בו הוא נולד - בהתחלה הוא נולד בדצמבר, אולם אחרי מספר שנים, בשיחה אחרת, הוא מספר שתאריך הלידה שלו הוא בעצם ה-18 באוקטובר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

כנראה שזה משהו בגנים, שהוא מעביר הלאה לדורות הבאים. אחרת קשה להסביר את ההיריון הממש ארוך של הבן שלו. בפרק הפיילוט, החברים מדברים על העובדה שקרול, אשתו לשעבר, היא לסבית כעל משהו שהתגלה ממש לא מזמן, אולם בפרק פלאשבק בעונה השלישית, שמתרחש שנה שלמה לפני פרק הפיילוט, רואים את קרול מספרת לרוס שהיא לסבית – בזמן שהיא נושאת בבטנה את בנו, שנולד רק בסוף העונה הראשונה – לפחות שנה וחצי אחרי הזמן בו התגלה שאימו לסבית. כן. זה היריון ממש ארוך.

ומה עם פיבי? כולם, למשל, זוכרים ויודעים שהייתה לה ילדות קשה - אמא שלה מסרה אותה לאימוץ, אמה המאמצת התאבדה. ואבא שלה בכלל נטש אותה לפני שנולדה, אבל, בעצם בפרק שבו הם נפגשים סוף סוף הוא מזכיר שהוא היה שר לה שירים לפני השינה. איך זה מסתדר ביחד? זה לא.

ומה תגידו למשל על רייצ'ל וצ'נדלר שנפגשו לראשונה בחייהם לפחות שלוש פעמים שונות? פעם אחת הם נפגשו בפרק הפיילוט כשהם בשנות ה-20 לחייהם, פעם אחרת הם נפגשו לראשונה בעונה החמישית בה צ'נדלר מגיע לבית של רוס ואפילו מאבד אצבע ברגל, ובעונה העשירית הם בכלל נפגשים לראשונה במסיבה בקולג' ומתנשקים. באף אחת מהפעמים האלה הם לא זיהו זה את זו.

הנה עוד כמה דברים שלא ממש מסתדרים לנו

מי אלה כל האנשים האלה?

לאן נעלמה השרשרת של רייצ'ל?

מי החליף את הכוס ברקע?

ומי פתח את הצעיף של מייק?

והחליף את החולצה של ג'ואי?

כנראה מי שהחליף לאמה את הכובע

ואת המשקאות בידיים של ג'ואי

וסידר את הכוסות בשורה

והחליף את מספר הדירה

ושינה את הכתמים בחולצה של ג'ואי

והעלים את מגבות הנייר

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully