וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראנסים בלאגנים: פסטיבל -424 יקרחן אתכם למרגלות המצדה

22.10.2014 / 15:00

מצדה לא תיפול שנית, אבל אולי בעצם כן: הפסטיבל האלקטרוני -424 יתקיים גם השנה למרגלות ההר הדרומי וחוף ים המלח. בין המופיעים: פול אוקנפולד, דיפ דיש וסהר זנגילביץ'. פינת התרבות טראנסים בלאגנים

מערכת וואלה!

שלום לכל מי שאוהב לרדת נמוך, והפעם לפינת התרבות יש שלוש מילים בשבילכם: דד סי רייב! ובניסוח קצת אחר: הפסטיבל האלקטרוני בעל השם הקליט -424 חוזר לחיים שלנו, בין אתם מוכנים נפשית ובין אם לא. כן כן, גם השנה אתם מוזמנים להתקרחן בלב המדבר, למרגלות הר המצדה וחוף ים המלח, מצאת החמה ועד צאת הנשמה כמו שאומרים.

אם אתם שואלים את עצמכם האם וכיצד היה כיף בשנה שעברה, אתם מוזמנים לחפש ברשת את הסרטון המיוחד בהשתתפות הדי.ג'יי דיוויד גטה, המגולל את מסעותיו של גטה בארץ הקודש (כלומר מנתב"ג למצדה וחזרה) בינות שלל המבלים והמתקרחנים ברייב. השנה הוא לא יהיה שם אבל מי שכן יהיה שם הם שמות כמו פול אוקנפולד, דיפ דיש, דש ברלין, סאנדר ואן דורן, W&W, וכמובן גם סהר זנגילביץ' כי לא באמת אפשר לקיים פה מסיבות בלי לפחות איזה רזידנט אחד-שניים מהאומן.

אגב, הפסטיבל האמור עושה שירות טוב לישראל ואפילו משרד התיירות תומך בו, שזה חמוד. על הפקת הפסטיבל אחראים
זאן מוזיקה ופורום פקטור בשיתוף מועצה אזורית תמר. לפרטים מלאים אתם מוזמנים להיכנס לאתר הפסטיבל ולעוף על עצמכם. תהנו על הרחבה והכי חשוב שלא תשכחו: מצדה לא תיפול שנית!


23 לאוקטובר 2014, פסטיבל -424, החל מ-209 שקלים.


לא יכולים לעמוד בזה כשהדי.ג'יי מחשגז על הרחבה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully