וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהניעה את שדיה לצלילי מוצרט: אני מקבלת איומים על חיי בעקבות הסרטון

וואלה

23.10.2014 / 14:00

דוגמנית הקעקועים שרה אקס מילס אומרת כי קיבלה איומים על חייה בעקבות הסרטון בו הניעה את שדיה לצלילי יצירת מוצרט. הסרטון זכה ב-26 מיליון צפיות בתוך שבוע אחד

יוטיוב

דוגמנית הקעקועים שרה אקס מילס אומרת כי היא קיבלה איומים על חייה בעקבות העלאת הסרטון הויראלי בו היא מניעה את שדיה לצלילי היצירה הקלאסית "מוזיקת לילה זעירה" של מוצרט. הסרטון זכה עד כה ב-26 מיליוני צפיות ביוטיוב.

"כמה אנשים העבירו לי מסרים עם איומים לחיי", אמרה לתקשורת שרה אקס בת ה-27, חשפנית לשעבר. "רוב האנשים שיש להם דברים שליליים לומר עליי, על המקצוע שהם אומרים שאני עוסקת בו, על עיסוקיי בעבר או על החלטות חיי, לא קולטים שהסרטון נועד להיות הומוריסטי. הם חושבים שאני רק רציתי להראות לעולם את הציצים שלי. לא אהיה עצובה כש-15 דקות התהילה שלי יעברו". עם זאת ציינה כי קיבלה גם תגובות חיוביות רבות לסרטה, וכי גייסה כספים לקרן מחקר על סרטן השד.

הסרטון של שרה אקס נוצר לדבריה מתוך "שעמום וחוסר השראה". בתגובה לסרטון עלו ברשת תהיות האם נעשתה כאן מניפולציה באמצעות עריכה בדיעבד או אפילו מכות חשמל, אבל שרה מילס הבהירה בעמוד הפייסבוק שלה שממש לא. "מספר האנשים שאומרים שהווידאו מזויף מחמיא, אני באמת עד כדי כך טובה? יש כמה תיאוריות מפורטות על תיל שנמצא מתחת לציצים שלי ואנשים מאחורי הווילון מושכים בחוטים… תרשו לי להבטיח לכם, הציצי שלי אולי מאוד מזויף, אבל הסרטון מאוד אמיתי. התעלומה נפתרה, אין בעד מה", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully