וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: מה קורה לגבר שנתקע עם שתי נשים על הר מושלג?

23.10.2014 / 17:06

מה קורה לגבר שנתקע לבדו פלוס שתי נשים דרמטיות על הר מושלג? רמז: הרבה דרמה. הסרט "שנת חורף" מגיע היום למסכים, פינת התרבות נכנסת לסרטים

מערכת וואלה!

שלום לכם מפלצות תרבות קטנות וחמודות! ובכן, יום חמישי היום, סוף השבוע מתקרב אלינו בצעדי ענק, החורף בפתח והשבוע אפילו ירד גשם: זה בדיוק הזמן לאיזה סרט דרמה טוב, כי החיים שלנו פה בישראל לא מספיק דרמטיים הרי.
אז הסרט "שנת חורף" (בבימוי נורי בילגה ג'יילן) זוכה פרס דקל הזהב בפסטיבל קאן 2014 יכול להיות אפשרות טובה למחפשי הסצינות מלאות השתיקה בשלג: "שנת חורף" מספר את סיפורו של איידין, שחקן תיאטרון שקרוע על שייקספיר, שמנהל מלון קטן במרכז אנטוליה. יחד איתו במלון – אשתו הצעירה ששונאת את חיי הנישואים ואחותו הגרושה והעצבנית. עם בוא החורף נערם השלג והמלון הופך למקום מקלט, אך הניתוק מביא גם לפרץ רגשות.

בקיצור, אם לא היו לכם מספיק עצבים בארוחות החג של החגים, לכו לקולנוע ותקבלו את הריגוש שאתם מחפשים. הסרט מגיע ממש היום לבתי הקולנוע לאחר שהוקרן בבכורה בפסטיבל חיפה, ויש לציין כי בנוסף לפרס הגדול בפסטיבל קאן, זוכה "שנת חורף" בביקורות מהללות מכל עבר ובהצלחה קופתית מרשימה בכל מקום בו הוא יוצא. חבר השופטים בקאן נימק את הבחירה בכך ש"מדובר בקולנוען יוצא דופן, שהצליח להפתיע ולהלהיב אותנו עם סיפור שמתעמק בנבכי נפשו ומייצר חוויה סינמטית נפלאה".

רצים לבתי הקולנוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully