וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: אפשר להירגע, סופה של "המתים המהלכים" לא נחשף

28.10.2014 / 0:00

יוצר "המתים המהלכים" מפריך תאוריית קונספירציה ששטפה את הרשת, בראד פיט משעמם את זאק גליפינאקיס, ארון פול זועם וג'ים קארי נכנס לבגד גוף. חדשות הטלוויזיה האמריקאית

אחרי הומלנד: סדרה חדשה לדמיאן לואיס (וגם פול ג'יאמטי שם)

מתברר שיש חיים אחרי שתולים אותך ממנוף בארץ אויב: דמיאן לואיס (ברודי מ"הומלנד") יככב לצד המועמד לפרס האוסקר פול ג'יאמטי בפיילוט לסדרת דרמה חדשה של רשת "שואוטיים" בשם "Billions". מדובר בדרמה שעוקבת אחר ההתנגשות הבלתי נמנעת בין שני ענקים בעולם שוק ההון: מחד, עורך הדין הממולח צ'אק רודס (ג'יאמטי) ומנגד, מלך קרנות הגידור המבריק בובי אקסלרוד (לואיס). הפיילוט יצטלם בניו יורק בתחילת 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו זמנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ים קארי רוקד בבגד גוף בפארודיה ללהיט של סיה

הקומיקאי ג'ים קארי הגיע השבוע להנחות את תכנית המערכונים "Saturday Night Live" ובין היתר לבש בגד גוף צמוד במיוחד ופתח בקרב ריקודים עם השחקנית קייט מק'קינון, לצלילי השיר "שנדליר" של סיה. צפו בקארי מנסה לרקוד כמו הרקדנית בת ה-11 שמופיעה בקליפ המקורי. זה אפילו קצת מצליח לו.

ארון פול מתעצבן על הורדת בובות הדמויות של "שובר שורות" מהמדפים

בשבוע שעבר זעמו הורים בארה"ב על החלטת חברת הצעצועים "טויס אר אס" להניח על מדפי החנות, לצד בובות הברבי והדובונים, גם בובות משחק שנעשו בהשראת כוכבי הסדרה "שובר שורות", מורה לכימיה שהופך לסוחר סמים ותלמידו. המאבק הצליח והחברה אכן הורידה את הבובות מהמדפים, אבל יש מי שלא מרוצה מההחלטה – הכוכבים עצמם. ארון פול, הלא הוא ג'סי פינקמן, הביע את מחאתו נגד ההחלטה בשורה של ציוצים: "רגע, אז 'טויס אר אס' הורידו את הבובות של 'שובר שורות' מהמדפים שלהם אבל הם עדיין מוכרים 'ברבי'? המממ...מעניין מה יותר פוגעני?", "ומה לגבי כל משחקי הווידאו האלימים שאתם מוכרים 'טויס אר אס'? אתם עדיין מוכרים אותם? אימא מפלורידה באמת הרסה לכולם". בשלב זה מתארגנת גם עצומת נגד להחזרת הבובות, אבל המהלך טרם נשא פרי.

עוד באותו נושא

לחץ הצרכנים הצליח: טויס אר אס הסירה מהמדפים בובות "שובר שורות"

לכתבה המלאה

זאק גליפינאקיס ראיין את בראד פיט. ואז לואי סי קיי הגיע

לאחר שראיין את ג'סטין ביבר והנשיא אובמה, התפנה זאק גליפינאקיס לראיין בתוכניתו האינטרנטית גם את כוכב הקולנוע בראד פיט. הריאיון כלל שאלות על הנישואין לג'ניפר אניסטון, בדיחות על יכולות המשחק שלו וגם רגע אחד בו החליט גליפינאקיס כי הריאיון משעמם מידי והכניס את לואי סי קיי שיזרוק כמה בדיחות.

יוצר "המתים המהלכים" מפריך את תיאוריות הקונספירציה

רוברט קירקמן, יוצר "המתים המהלכים" התייחס השבוע לתיאוריה הרווחת בקרב מעריצי הסדרה (וזו שתבאס את כולם אם היא נכונה), לפיה דמותו של ריק גריימס נמצאת למעשה בתרדמת, והסדרה כולה מתרחשת בחלומו. "ריק לא נותר בתרדמת", צייץ קירקמן, "האירועים ב'המתים המהלכים' מתרחשים בהחלט במציאות". אבל לא בטוח שמעריצי הסדרה יכולים לנשום כעת לרווחה. זמן קצר לאחר הציוץ הזה, צייץ קירקמן ספק בצחוק: "אבל קארל וכל האחרים מדומיינים. הוא למעשה מעולם לא מצא את משפחתו. הוא היה משוגע מאז הרג את הזומבי הראשון שלו. #צוחק?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקר טוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך

FOX תפיק גרסה טלוויזיונית לסרט "היץ'"

רשת FOX הודיעה השבוע כי תפיק גרסה טלוויזיונית לסרט הדייטינג משנת 2005 – "היץ'". הסרט המצליח בכיכובם של ויל סמית וקווין ג'יימס, יהפוך לקומדיה טלוויזיונית בהפקתם של סמית' בעצמו ואשתו ג'יידה פינקט סמית'. הסדרה מתוארת כ"קומדיית עבודה שבוחנת את סצנת הדייטינג והפוליטיקה המינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully