וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית אלקבץ מועמדת לפרס השחקנית באוסקר האסייתי

28.10.2014 / 12:25

הסרט "גט" ממשיך במסעו המרשים מסביב לעולם - המועמדים לפרס ה-Asia Pacific Screen Awards הוכרזו היום (שלישי), ורונית אלקבץ היא בין המועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר

יח"צ - חד פעמי

היום (שלישי) הוכרזו המועמדים לפרס ה-Asia Pacific Screen Awards השמיני, המקבילה האסייתית לפרסי האוסקר, ובין המועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר ניתן למצוא גם את רונית אלקבץ על תפקידה בסרט "גט". מול אלקבץ מתמודדות נורה אונור על הסרט הפיליפיני "Hustisya" העוסק בסחר בנשים, לו ז'ונג על הסרט הסיני "Red Amnesia", טנג וויי על הסרט ההונג קונגי "The Golden Era" ומרילה זאראי על הסרט האיראני "Track 143".

בספטמבר זכה "גט" בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר, וייצג את ישראל בניסיון להתברג במועמדויות לפרסי האוסקר. מאז זכה הסרט גם בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בשיקגו, והמועמדות הנוכחית של רונית אלקבץ ממשיכה את מסעו המרשים של "גט" ברחבי העולם. בסרט מגלמת אלקבץ את ויויאן מסורבת הגט. היא והטוען שלה זקוקים לעילה כדי לחייב את בעלה בגירושין, ובאין אחת כזאת, על ויויאן לחכות שנים. סדרת הדיונים בבית הדין הרבני הופכת למופע קפקאי קומי, בו ה"נתבע" הוא המחליט היחידי על פסק דינו.

רונית אלקבץ מסרה לוואלה! תרבות: "להגיע עם ויויאן אמסלם ומאבקה לחופש לצידו האחר של כדור הארץ הינו עניין רציני ביותר ומרגש מאוד. אני חדורה סקרנות ושמחה אמיתית על האפשרות להביא את הקול הנשי החזק ולהישמע סביב הגלובוס. אסיה היא העתיד וכבוד גדול הוא לי להיות מועמדת".

(בהכנת הידיעה השתתף שגיא בן נון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully