וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם הורים פנסיונרים? קחו אותם להצגה "מדליה להארי"

28.10.2014 / 16:33

ההצגה "מדליה להארי" היא קומדיה אנושית ורומנטית שעוסקת באהבה בגיל השלישי אבל לא רק. בקיצור, מסוג ההצגות שגם אתם וגם ההורים שלכם תהנו בה. צפו בהמלצת פינת התרבות

מערכת וואלה!

אם אתם שואלים את עצמכם לאן נעלם דב נבון ממסך הטלוויזיה שלכם, אז אל חשש - הוא לא נעלם לשום מקום! הוא פשוט טוחן הופעות על במות התיאטרון, ובנימה זו, על ההצגה "מדליה להארי" של תיאטרון בית ליסין כבר שמעתם?
זוהי קומדיה אנושית, חמה וכובשת מאת פיטר מארק ריצ'מן, שהועלתה במקור בארה"ב ולאחר תרגום קל עשתה את דרכה גם אל ארץ הקודש, ובהצלחה רבה.

בהצגה, גברת פלדמן הפנסיונרית, המתגוררת בבית אבות, מעריצה את בנה הארי - חזאי טלוויזיה יצירתי. היא מתאהבת במפתיע במני, שניהם מגיעים לביקור לא צפוי אצל הארי וזוגתו, וכל מה שיכול להשתבש, אכן משתבש. בהצגה משתתפים מרים זוהר, אילן דר, דב נבון וענת מגן-שבו, שעושה כאן תפקיד מצחיק במיוחד. מדובר בקומדיה רומנטית ומקסימה, שעוסקת באהבה בגיל השלישי אבל לא רק. המפגש המפתיע של שני הזוגות חושף את חולשתו ומערומיו של הדור הצעיר.

בקיצור, מדובר בהצגה שגם אתם תהנו ממנה, וגם ההורים שלכם. במיוחד אם הם פנסיונרים. למה שלא תראו להם קצת אהבה ותקחו אותם לסיבוב בתיאטרון?

"מדליה להארי", 28 באוקטובר, גני תקווה מרכז הבמה, 100 שקלים.

מעדיפים מדליות משוקולד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully