וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם פוליטי בכיר: "מעניין איזה ארגון נורבגי או טורקי מממן את מנשה נוי"

29.10.2014 / 0:00

בעקבות הסערה שעוררה קריאתו של השחקן מנשה נוי ל"מרד במיסים ובשירות בצה"ל" אומר היועץ הפוליטי קוזו אביטל: "נגלה איזה ארגון נורבגי או טורקי מממן את מנשה נוי ונביא את הממצאים לראש הממשלה"

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: יותם וקס

"מעניין אותי מי עומד מאחורי מנשה נוי", אומר בכעס לוואלה! תרבות קוזו אביטל, מנכ"ל מפלגת מל"ל ויועצו של שר התח"ת (תרבות, חוץ ותרבות) רובי פולישוק. הביקורת החריפה של קוזו כנגד השחקן מנשה נוי, נאמרה בעקבות הסערה שהתעוררה לאחר שנוי קרא ל"מרד במיסים ובשירות בצה"ל" בריאיון לגלובס. קוזו נשאל על ידנו מה דעתו על אמירתו של מנשה נוי, ומה לדעתו תהיה תגובת ראש הממשלה בובעס לאמירה. "מעניין אותי", אומר קוזו, "מי מממן את מנשה נוי, למי יש אינטרס להפסיק לשלם מיסים ומי לא מעוניין לתרום 3 שנים מחייו לצבא בזמן שחצי מדינה משתמטת גם משירות וגם ממסים. כשנגלה איזה ארגון נורווגי או תורכי אחראי לרעיונות המקוריים של מנשה נוי נביא את הממצאים לראש הממשלה ונחליט איך מתמודדים עם זה".

הדברים הנוקבים נאמרו במסגרת ריאיון בלעדי לוואלה! תרבות עם קוזו אביטל. קוזו עונה בין השאר גם לשאלות הבאות: אם פולישוק מונה לשר התח"ת (תיירות, חוץ ותרבות), מה הסיכוי שקוזו יתמנה לשר דעא"ש (דת, עבודה, אוצר ושיכון)? האם כיועץ פוליטי, שחי חיים של מישהו אחר, נשאר משהו מחייו הפרטיים? מה תגובתו על האמירות כי טיפוסים ערמומיים, תחמנים וחסרי גבולות כמוך מוציאים שם רע לפוליטיקה הישראלית? מה דעתו על כך ששר האוצר אמר לפני שנה וחצי "אני מבטיח לכם שכבר תוך שנה וחצי יהיה יותר טוב" ובשבוע שעבר אמר שר האוצר בריאיון לוואלה! "אני לא יודע מה יקרה שנה קדימה", והאם לדעתו ניתן להאמין לפוליטיקאים?

הסדרה "פולישוק" של שמואל הספרי חוזרת הערב (רביעי) ב-22:00 לעונה שלישית וחדשה בקשת, ערוץ 2, אחרי "מועדון לילה". לסדרה חוזרים השחקנים ששון גבאי בדמות פולישוק, גיא לואל בדמות קוזו אביטל וחנה אזואלי הספרי בדמות סולי ברזל, ובנוסף מנשה נוי יצטרף לסדרה בדמות בולי בובעס, לימים ראש הממשלה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully