וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת עולם בעולם גיבורי העל: מארוול הכריזה על תשעה סרטים חדשים

28.10.2014 / 21:00

כשבועיים לאחר שאולפני האחים וורנר הכריזו על התוכניות שלהם בעולם גיבורי העל, מארוול משיבה אש וחושפת תשעה סרטים חדשים. בחוד החנית: גיבורת על שתגלם את קפטן מארוול בסרט שייצא ביולי 2018 וקרב בין קפטן אמריקה לאיירון מן

יח"צ - חד פעמי

חברת מארוול טרפה את הקלפים. במסגרת אירוע מעריצים מיוחד שכונס הערב (שלישי) חשפה החברה תשעה סרטים חדשים בעולם גיבורי העל. האירוע המיוחד נפתח עם הקרנה של הטריילר לסרט "הנוקמים: עידן אולטרון" ונמשך עם דבריו של קווין פייגי, נשיא מארוול.

פייגי הודיע כי הסרט השלישי במותג "קפטן אמריקה" יגיע לבתי הקולנוע במאי 2016 וייקרא "Civil War". הודעתו של פייגי צפויה לשמח מעריצים רבים. כבר בשבוע שעבר דווח כי רוברט דאוני ג'וניור יתארח בסרט כאיירון מן ועלילת הסרט תתבסס על הקומיקס "מלחמת האזרחים", שבו קפטן אמריקה ואיירון מן נלחמים זה בזה.

בנובמבר 2016 ישוחרר הסרט "Doctor Strange". במאי 2017, יגיע לבתי הקולנוע "שומרי הגלקסיה 2". בנובמבר 2017 ייצא הסרט "פנתר שחור" והשחקן צ'דוויק בוסמן צפוי לגלם את גיבור העל שיגיח להופעת אורח גם בסרט השלישי בסדרת "קפטן אמריקה". ביולי 2017 ישוחרר הסרט הבא במותג ת'ור - "Thor: Ragnarok". ביולי 2018 יגיע לאקרנים "קפטן מארוול", סרט גיבורת העל. פייגי חשף כי שם הגיבורה יהיה קרול דנוורס. לאחר מכן הודיע פייגי כי הגיע הזמן להרחיב את היריעה והכריז כי בנובמבר 2018 ייצא לאקרנים הסרט "Inhumans".

לוגו קפטן אמריקה 3. פייסבוק, צילום מסך
לוגו "קפטן אמריקה 3"/צילום מסך, פייסבוק

החלק השלישי במותג "הנוקמים" יחולק לשני סרטים. הראשון ייקרא "Infinity War: Part I" וישוחרר במאי 2018 והשני ייקרא "Avengers: Infinity War: Part II" וייצא שנה לאחר מכן, במאי 2019.

כאמור, לפני כשבועיים הודיעו אולפני האחים וורנר כי בשנת 2017 ייצא לאקרנים סרט "וונדר וומן" בו גל גדות צפויה לגלם את התפקיד הראשי. גדות תגלם את תפקיד וונדר וומן גם בסרט "ליגת הצדק: חלק 1" שייצא בשנת 2017. לצידה של גדות צפויים להופיע בן אפלק כבאטמן והנרי קאוויל כסופרמן. הודעת אולפני האחים וורנר, במסגרת ישיבת בעלי מניות, כללה התייחסות גם לסרטים נוספים המתבססים על עולמות הקומיקס של DC קומיקס. בשנת 2018 צפוי לצאת הסרט "פלאש" והאחים וורנר הפתיעו והודיעו כי השחקן הצעיר עזרא מילר יגלם את דמות גיבור העל המהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully