וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הראש: צפו בקליפ חדש של אסף אבידן

29.10.2014 / 11:17

"Over My Head", הסנונית הראשונה מתוך אלבומו הממשמש של אסף אבידן, זוכה לקליפ חדש שצולם בקליפורניה במהלך הקיץ. האלבום השלם צפוי להגיע בינואר 2015

קרוב לחודש מאז שיצא הסינגל "Over My Head" של אסף אבידן, שצולם בקליפורניה מגיע הקליפ שלו בבימויים של במאי הפרסומות והקליפים קמיל וז'אן בטיסט. "Over My Head" הוא הסנונית הראשונה מתוך "Gold Shadow", אלבום הסולו השני של אבידן בחברת התקליטים הבינלאומית יוניברסל, שצפוי להגיע בינואר 2015 ומסומן על ידם כאחד הריליסים המשמעותיים עבורם בשנה הבאה. האלבום מגיע שנתיים אחרי האלבום "Different Pulses", ששבר את שיאי ההצלחה של אמנים ישראלים בזירה הבינלאומית, וגם בו חובר אבידן למפיק המוזיקלי תמיר מוסקט.

השנתיים האחרונות בחייו של אבידן כללו הופעות סולד אאוט באירופה ומופעי הדליין בפסטיבלי ענק, אלבום פלטינה שנמכר ביותר מרבע מיליון עותקים וסינגלים ששהו בראש המצעדים ורכשו לאבידן מאות אלפי מעריצים חדשים. מתוך המקום האינטנסיבי ותוך כדי העשייה הבלתי פוסקת כתב אבידן את החומרים לאלבומו החדש. הסגנון המוזיקלי ביצירה החדשה, שמתבטא גם בסינגל הראשון, מנסה בעזרת שילוב מדויק של מרכיבים ואלמנטים שנטוו באולפן - ובראשם קולו הייחודי של אבידן - להדהד אל העבר ובמקביל לשמור על אותנטיות ועכשוויות.

אסף אבידן, Asaf Avidan, Over My Head.
"אדם שבור מאהבות קודמות מוצא את עצמו נותן את לבו פעם נוספת". אסף אבידן

כתיאורו של אסף אבידן עצמו: "'Gold Shadow' הוא ניתוח כנה להחריד של הסדקים המתפשטים במערכת יחסים שהגיעה לקראת סיומה, ההרגשה שהשדים הפנימיים חוזרים להטיל את הצל שלהם והוא חודר תחת דלתות כלוב הזהב של הזוגיות המאוימת. ההרגשה שהדרך נסללה מראש, על ידי הצלקות והפחדים, ואין שום ברירה אלא ללכת צעד אחר צעד בשביל המפותל.

"האלבום נפתח בשיר 'Over My Head', אדם שבור מאהבות קודמות מוצא את עצמו נותן את לבו פעם נוספת. בשיר הוא מתאר את עצמו כעש שנמשך אל אור המנורה - נידון להטיח עצמו עד מוות באור המסנוור. 11 השירים הבאים הם צבעים שונים וחדים, שמרכיבים את התמונה הברורה. הצללים חזרו לבקר והם מי ששולט באמת".

עם צאת האלבום יפצחו אסף יחד עם להקתו בסיבוב הופעות חדש, שייפתח בהופעה חגיגית בישראל ב-26 בפברואר 2015 בהאנגר 11 תל אביב בשעה 21:30. לאחר ההשקה הישראלית יצאו אסף והלהקה לסיבוב הופעות עולמי בכמה מהאולמות הגדולים והנחשבים באירופה וארה"ב, וזאת לקראת קיץ 2015 שיהיה כולו בסימן הופעות ענק בפסטיבלי מוזיקה מהגדולים בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אסף אבידן. ojoz,
אסף אבידן/ojoz
  • עוד באותו נושא:
  • אסף אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully