וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 18: העניקו ליקיריכם אבולה

31.10.2014 / 0:00

בוגר להקת איסט 17 יוצא נגד ממשלת בריטניה, בובות האבולה אוזלות מהחנויות, הארי המלין מתנשא מעל אשתו ובראדלי קופר מתגלה כקמצן. מאיה פז עם חדשות הטראש הלוהטות ביותר

האריות של איסט 17: לראש ממשלת בריטניה אין זמן לפליטי ניינטיז

זוכרים את בריאן הארווי מאיסט 17? זה בסדר, גם את הצל בוודאי לא זכרתם לפני שהכה בכם בחוזקה עם האקטיביזם הפוליטי המחודש שלו. הארווי הצטרף למפגינים לונדונים מתנועת Occupy Democracy, ונצפה ביום שני האחרון כשהוא מתווכח עם שוטרים שמנעו ממנו כניסה לבית ראש הממשלה, איתו דרש לדבר. עד ראייה שנכח בתקרית צייץ כי הארווי אחז בידו תיקייה שהכילה, לדבריו, רישומי כספים שהממשלה גנבה ממנו במשך השנים.

חייו של הארווי ידעו בעיקר מורדות מאז ימי איסט 17. הוא הותקף באמצעות מצ'טה ונזקק לניתוח; אובחן אצלו דיכאון קליני והוא אושפז לאחר מה שהתקשורת הבריטית סברה שהיו נסיונות התאבדות; הוא הובהל במצב קריטי לבית החולים לאחר שהצליח לדרוס את עצמו בתקרית מצערת.

כשהארי פגש את המציאות: כוכב "מד מן" לא רוצה להיתפס במצלמות הריאליטי

את שנות התשעים בילתה ליסה רינה על מסכי הטלוויזיה של כולנו, לאחר שהתפרסמה ב"ימי חיינו" והגיעה לשיאה ב"מלרוז פלייס". מאז היא מצאה לעצמה בית חם כמנחה של תוכניות אירוח איזוטריות עם הופעות מזדמנות בריאליטי, "רוקדים עם כוכבים", למשל. בקרוב היא תתחיל את הסיבוב שלה ב"עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס", אבל יש לה בעיה אחת — בעלה, השחקן הארי המלין, מסרב להצטלם לתוכנית.

המלין ורינה נשואים משנת 1997, מה שהופך אותם לאחד הזוגות הוותיקים בהוליווד. המלין עשה לעצמו שם כשחקן טלוויזיה מוביל שכשיכב ב"פרקליטיי אל. איי", אך מאז הקריירה שלו דשדשה והוא נאלץ להשתתף ביצירות קצת פחות איכותיות, כמו סרט הולמרק עם קירק קמרון וכלב או, ניחשתם נכון, "רוקדים עם כוכבים". ב- 2010 אף הופקו שישה פרקים של ריאליטי בשם "הארי אוהב את ליסה", בכיכובם של בני הזוג. כל זה השתנה כשלוהק לתפקיד ג'ים קאטלר בעונה השישית של "מד מן", ועכשיו הוא חש את עצמו טוב מדי עבור עקרות הבית האמיתיות. בין אם תוכנית הריאליטי הנוכחית תצטלם סביב לוח הזמנים של המלין ובין אם פניו יטושטשו, נזכיר להמלין ש"מד מן" עוד רגע נגמרת, ולא כדאי לו להפנות את גבו אל התעשייה שהשאירה את בת זוגו, וגם אותו, בתשומת הלב הציבורית.

ליסה רינה והארי המלין. GettyImages
השפתיים שנשמעו מסביב לעולם. רינה והמלין/GettyImages

תוציאו דף ועט: השיטה שתגלה לכם כמה טיפ משאירים סלבס כשהם לוקחים מונית

יש המון דרכים לבזבז זמן, אבל אין ספק שזו אחת היצירתיות שבהן. מאגר מידע המאגד בתוכו תיעוד של כל נסיעות המוניות בעיר ניו יורק הפך בחודש מרץ האחרון זמין לציבור הרחב, מה שהפך במהרה לגן עדן לחטטנים. אחד מהם הוא אנתוני טוקאר, מאסטרנט באוניברסיטת נורת'ווסטרן, שמצא דרך לשייך את הנסיעות, המתועדות באופן אנונימי כמובן, לאנשים ספציפיים.

הכוונה ב"אנשים ספציפיים" היא לסלבס, והפרקטיקה היא כדלקמן: טוקאר מצא צילומי פפראצי של מפורסמים בעודם נכנסים אל מונית או יוצאים ממנה. ברבים מצילומים אלו נראה בבירור מספר הרשיון (מדליון) של המונית, וביחד עם זיהוי המקום ותאריך פרסום התמונה, הצליב טוקאר עם נתוני המאגר והגיע למסקנה המרעישה הבאות: בנסיעות שביצעו בראדלי קופר וג'סיקה אלבה לא תועד טיפ. מטרתו של טוקאר היתה להוכיח שפרסום בסיס הנתונים עלול לפגוע בפרטיות הנוסעים, אבל שקוף לחלוטין שהוא בעצם סטוקר כמו כולנו, רק עם שיטות יותר משוכללות.

בראדלי קופר, גמר ווימבלדון 2013. Clive Brunskill, GettyImages
קמצן. בראדלי קופר/GettyImages, Clive Brunskill

אין עשן בלי אש: ראיין פליפה ואשלי גרין בעניין של קראק

בשנה שעברה כילתה שריפה את דירתה של אשלי גרין, שמלבד הנזק גרמה גם למותו של אחד מכלביה של השחקנית. כעת, כאשר תביעות סביב התקרית מתחילות להתבהר, נחשפים פרטים חדשים, שלא מאירים את כוכבת "דמדומים" באור חיובי במיוחד. בתצהיר שמסר תחת שבועה מנהל הבניין, סיפר שבדירתה נמצאה מקטרת קראק, ושבעת שברחו מהלהבות גרין, אחיה, ובן זוגה דאז ראיין פיליפה נראו מבולבלים ודעתם לא היתה צלולה. למרות שלא צריך להאמין לכל מי שנשבע, העובדה שגרין עיטרה החודש שער של מגזין בריאות קצת משעשעת לאור הגילויים האחרונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בריאות. גרין על שער Women's Health/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרך מתוקה לומר תודה: העניקו ליקיריכם אבולה, המתנה שממשיכה לתת. עד שמתים

העולם אולי מתקשה לבלום את התפשטות האבולה, אבל יש מי שכן הצליח להיפטר ממנה. מדובר בחנות הצעצועים "מיקרובים ענקיים", שכמשתמע משמה מוכרת בובות של חיידקים, וירוסים או סתם מזיקים. בהלת האבולה הביאה למכירות שיא של בובת הנגיף, עד שאזלו מהמלאי.

בינתיים, פנקו את עצמכם בתחפושת הסקסית הזו, של חליפת מגן נגד אבולה. כי להתחפש סתם לאחות סקסית כבר לא מספיק במציאות הנוכחית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully