וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחזרה עם איגי וקסמן ואבנר חודורוב

2.11.2014 / 0:10

איגי וקסמן ואבנר חודורוב מכירים כבר שנים ורצו מזמן לחבור זה לזה מוזיקלית. עכשיו זה קורה. צפו בהם מבצעים את "אין לי מה לומר לך" במסגרת חזרות לפסטיבל הפסנתר

צילום ועריכה: לואיז גרין

לאחר שמונה שנים של שקט מוזיקלי חוזרת איגי וקסמן לבמה, להופעה מיוחדת בפסטיבל הפסנתר יחד עם המוזיקאי אבנר חודורוב, איש להקת משינה. במופע המשותף תבצע וקסמן מבחר להיטים מתוך ארבעת אלבומיה בגרסאות פסנתר מיוחדות שמעבד חודורוב, ביניהם "אדום", "אין לי מה לומר לך", "בדרך למילווקי", "תישא אותי לאשה", "לא מחכה יותר לדוור" ואחרים. בעקבות האווירה המיוחדת שנוצרה במהלך החזרות של השניים, עלו רעיונות לביצוע של קאברים ונוצרו עיבודים מיוחדים לשירים חדשים מתוך האלבום של וקסמן שבדרך, שסינגל ראשון מתוכו צפוי להשתחרר בסביבות דצמבר הקרוב.

וקסמן וחודורוב מכירים שנים רבות וכבר העלו בעבר לא מעט רעיונות לשיתופי פעולה שלא הבשילו לכדי מעשה, עכשיו הם שמחים סוף סוף על ההזדמנות ונהנים מכל רגע ביחד. האזינו להם מבצעים את השיר "אין לי מה לומר לך" במסגרת חזרה לקראת פסטיבל הפסנתר - איגי וקסמן על השירה, אבנר חודורוב על הקלידים וקולות הרקע, וליאור פרלה עלי הגיטר. את הקליפ צילמה וערכה לואיז גרין.

איגי וקסמן ואבנר חודורוב יופיעו ב-6 בנובמבר בשעה 20:00 בגלריה ישראלית במוזיאון ת"א לאמנות, מופע במסגרת פסטיבל הפסנתר של תל אביב שיתקיים שם בין התאריכים 5-8.11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully