וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: לינה דנהאם תקפה מינית את אחותה?

4.11.2014 / 0:00

כוכבת ויוצרת "בנות" מואשמת בהתעללות מינית, לניל פטריק האריס יש תפקיד חדש, כוכבת "ימי חיינו" עוזבת את הסבונייה והקומיקאי כריס רוק שוחט פרה קדושה. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

ניל פטריק האריס ובן זוגו לוהקו ל"אימה אמריקאית"

אחרי "איך פגשתי את אימא", ניל פטריק האריס עושה תפנית של 180 מעלות ומצטרף יחד עם בן זוגו דיוויד בורטקה לסדרת האימה של ריאן מרפי – "אימה אמריקאית". השניים יגיעו לתפקיד אורח בשני הפרקים האחרונים של העונה הרביעית "אימה אמריקאית: פריק שואו". פטריק האריס יופיע כסוכן מכירות חלקלק ואילו בורטקה ישולב בפרק הסיום בעלילה בה שותפה גם דמותה של ג'סיקה לאנג.

וזה כבר שיתוף פעולה מוצלח של השניים:

"לינה דנהאם התעללה מינית באחותה הקטנה"

מאמר שהתפרסם לאחרונה באתר החדשות הימני "TruthRevolt" הצליח להרגיז מאוד את יוצרת הסדרה "בנות" לינה דנהאם: המאמר, שכותרתו היתה "לינה דנהאם מתארת כיצד התעללה מינית באחותה הקטנה", לקח קטע מתוך הספר החדש של דנהאם בו היא מספרת כי כשהיתה ילדה קטנה שאלה את אמה האם לכל הנשים יש רחם. אמה השיבה שכן, רק בגדלים שונים. דנהאם בת ה-7 יצאה לבדוק הכצעקתה: "יום אחד, כאשר ישבתי בחניית הבית בלונג איילנד, ושיחקתי בקוביות ודליים, סקרנותי גברה עליי", היא כותבת בספרה. "גרייס ישבה שם, עושה בועות רוק ומחייכת ואני התקרבתי אל בין רגליה ובזהירות פתחתי את איבר מינה. היא לא התנגדה וכשראיתי מה יש בפנים, צעקתי. 'אמא, אמא! לגרייס יש משהו שם בפנים!'". כותב המאמר הוסיף כי למעשה של דנהאם "אין הסבר לא מבעית".

דנהאם פנתה לטוויטר וצייצה את מורת רוחה מהמאמר: "המאמר החדשותי ימני לפיו אנסתי את אחותי הקטנה הוא לא סתם מצחיק – הוא באמת מצער ומגעיל, לעזאזל", והוסיפה: "ודרך אגב, אם הייתם ילדים קטנים ומעולם לא הסתכלתם באיבר המין של ילדה קטנה, ובכן, כל הכבוד לכם". דנהאם המשיכה בעוד כמה ציוצים כועסים ובסופם כתבה: "לפעמים אני מתרגזת כל כך שאני מיד נדלקת. וגם, הלוואי ואחותי לא הייתה צוחקת כל כך".

לינה דנהאם. GettyImages
הציצה ולא נפגעה.דנהאם/GettyImages

צפו: קווין ספייסי מחקה את ביל קלינטון

קווין ספייסי הוא שחקן דרמטי מוכשר אבל מי ידע שיש לו כישרון כל כך טוב לחיקויים? ספייסי הגיע לאולפן של ג'ימי פאלון והסכים למשחק חיקויים בו השניים מסובבים גלגל שמורה להם איזה שחקן לחקות ועל מה לדבר. צפו בחיקויים לכריסטופר ווקן, ד"ר פיל וביל קלינטון.

כריס רוק צחק על הפיגוע במרתון בוסטון – ועצבן את הצופים

הקומיקאי נטול הגבולות כריס רוק הגיע השבוע להתארח בתוכנית המערכונים "Saturday Night Live" והצליח לעצבן לא מעט צופים כבר במונולוג הפתיחה. "מחר מתקיים מרתון ניו יורק – מה כבר יכול להשתבש שם, נכון?" תהה רוק כשהוא כמובן מתכוון לפיגוע במרתון בוסטון ב-2013. "אתה רץ במשך 26 מיילים, מגיע לסוף ומישהו אומר לך רוץ, תברח!".

"בוסטון התאוששה וגם ניו יורק תתאושש. אצלנו היתה מתקפת טרור גם והתאוששנו. עכשיו יש לנו את 'מגדל החופש'", המשיך רוק, "אני לעולם לא נכנס לשם. אין שום נסיבות שיגרמו לי להיכנס לבניין הזה, אתם צוחקים עלי? זה בניין שמתכופף? מי מממן אותו? חנות טארגט (מטרה בעברית – מ.ר)? באותו מקום שמו עוד גורד שחקים?!".

הצופים פנו לטוויטר והביעו את זעמם. "לא, כריס רוק, בדיחות על מרתון בוסטון ופיגועי ה-11 בספטמבר לא היו ולעולם לא יהיו מצחיקות. פשוט תפסיק, עכשיו", כתבה אחת הגולשות. "המונולוג של כריס רוק הזוי", כתב גולש נוסף.

צפו במונולוג המלא:

אחרי 21 שנה: אליסון סוויני עוזבת את "ימי חיינו"

אליסון סוויני, הידועה יותר כסמי בריידי באופרת הסבון הוותיקה "ימי חיינו", סיימה השבוע את תפקידה לאחר קריירה של 21 שנים. לאחר שידור הפרק האחרון בו השתתפה, כתבה סוויני למעריצים ברשתות החברתיות: "כשגיליתי לראשונה שאני נבחנת ל-'ימי חיינו' (בספטמבר 1992) התחרפנתי! זה היה חלום שהתגשם עבורי כי הייתי מעריצה אובססיבית של הסדרה כבר כמה שנים". סוויני המשיכה וכתבה: "עשיתי כמיטב יכולתי לשמור על סמי נאמנה לעצמה, ושיחקתי כל סצנה בצורה הכי כנה שיכולתי. אני מסתכלת לאחור על הכל, ואני גאה במה שהשגתי. גאה בזיכרונות, בעבודה הקשה ובזמנים המהנים. אני גאה במי שהפכתי להיות כתוצאה מ-21 שנים בסיילם". סוויני המשיכה והודתה למעריצים הנאמנים שלה ושל הסדרה.

סטודנטים באוניברסיטת ברקלי נגד הרצאת המנחה השמרני

כמה אלפי בני אדם חתמו לאחרונה על עצומה הקוראת לבטל את נאומו של ביל מאהר, מנחה תוכנית האקטואליה "זמנים אמיתיים עם ביל מאהר" של HBO, באוניברסיטת ברקלי. מאהר אמור לשאת נאום במסגרת טקס סיום תואר באוניברסיטה בדצמבר, אולם סטודנטים הפיצו עצומה הקוראת לבטל את הגעתו. זאת בעקבות דיון שניהל לפני מספר שבועות עם השחקן בן אפלק על האסלאם, ושנתפס על ידי רבים כנגוע בשנאת מוסלמים.

מאהר התייחס לעצומה בתוכניתו השבועית, ואמר כי הוזמן לדבר באוניברסיטה בין היתר בשל חגיגות 50 שנה לתנועת חופש הביטוי של ברקלי. "אני מניח שהם לא מלמדים אירוניה יותר באוניברסיטה", אמר. לדבריו, האוניברסיטה ממוקמת בצד השמאלי מאוד של הדיון הציבורי, ולכן שש לקבל את ההזמנה יותר מכל. ולא, הוא לא מתכוון לוותר וצפוי להגיע לנאום.

דבריו של מאהר בתוכנית:

הדיון שהצית את המהומה:

אלייזה דושקו נשדדה במהלך ליל כל הקדושים

השחקנית אלייזה דושקו ("באפי ציידת הערפדים") חוותה ליל כל הקדושים לא נעים. שני אנשים שדדו ממנה את תיק הלואי ויטון שלה (תיק שקיבלה במתנה משרון אוסבורן!) במלון בו שהתה בפרובידנס. לאחר החוויה הקשה היא צייצה בטוויטר בקשה מעובדי המלון לזהות את השניים במצלמות האבטחה, שכן לדבריה הם אורחים של המלון. למרבה המזל, חמש שעות אחר כך נמצאו השודדים ועמם גם התיק היוקרתי. "אני אסירת תודה", צייצה אחר כך.

כך היא היתה יכולה להילחם בשודדים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully