וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בערוץ הטבע: אדם מתכנן להיבלע על ידי אנקונדה

6.11.2014 / 21:15

ניקי מינאז' כמרקחה: חוקר טבע בשם פול רוזולי מתכנן ללבוש חליפה עמידה בפני נחשים, ולתעד עצמו נאכל על ידי נחש עצום. התגובות הזועמות לא איחרו להגיע

צילום מסך

ממש כמו שתוכניות הריאליטי הופכות קיצוניות יותר, כך גם התוכניות האיכותיות יותר. אין הסבר אחר לזה שחוקר טבע מתכנן לצלם עצמו נבלע על ידי אנקונדה. כלומר, תוכנית כזאת היא הקונטרה המושלמת לריאליטי בו עוקבים אחרי חשפנים מתחילים.

תמיד תהיתם איך אנקונדה נראית מפנים? גם אנחנו לא, אבל פול רוזולי החליט להראות לנו בכל זאת. בחודש הבא צפוייה לעלות בערוץ דיסקברי התוכנית "Eaten Alive", בה יוצג רוזולי כשהוא עוטה על עצמו חליפה מיוחדת ומאפשר לנחש אנקונדה לבלוע אותו בשלמותו.

נבלע ע"י אנקונדה. יוטיוב, צילום מסך
רוזולי וחבר/צילום מסך, יוטיוב

ארגונים למען זכויות בעלי חיים כבר החלו למתוח ביקורת חריפה על החוקר המטורלל. מערוץ דיסקברי נמסר כי הספיישל כבר צולם, והנחש שרד, אך הארגונים לא מתרשמים: "לא רק שמדובר ברעיון מטופש, זה יכול להיות קטלני כלפי הנחש. "יוצר הסרטים" הזה צריך להתבייש בכך שהוא מוכן לענות ולהרוג בעל חיים בשביל ריגוש. לא משנה מה הכוונות שלו, מי שישלם את המחיר יהיה בעל החיים, כמו בכל מקרה בו חיה משמשת לבידור", כך נמסר מארגון PETA.

על פי דיווחים שונים, רוזולי התפלש בדם חזירים כדי להפוך ל"מעורר תיאבון" בעיני הזוחל העצום. בעצומה שמסתובבת ברשת נכתב "מדובר בהתעללות בדרגה הגבוהה ביותר, וסביר להניח שהנחש ימות - אנקונדה ירוקה בוגרת לא יכולה להכניס כתפיים של בן אדם לתוך גופה". על העצומה חתמו עד כה קרוב ל-5000 בני אדם. האם מדובר במתיחה מעוותת במיוחד? נחכה לדצמבר כדי לגלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully