וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: איך הסרטים של לאונרדו דיקפריו היו צריכים להסתיים

מיטל קויפמן

11.11.2014 / 16:57

השחקן הרותח חוגג היום יום הולדת 40, הזדמנות מצוינת להציע סופים אלטרנטיביים לסרטיו. מי יודע, אולי זה מה שיביא לו את האוסקר. זהירות, ספוילרים

AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והאוסקר, מה איתו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עברי לידר שר "לאונרדו יודע, הקסם עובד בקולנוע". במקרה של לאונרדו דיקפריו, זה לא ממש נכון. למעשה, דיקפריו הוא הג'ניפר אניסטון של עונת הפרסים: מוכשר, מוערך, רב פעלים ונזרק לטובת הקולגה רגע לפני שהוא נוגע בפרס הגדול.

לכבוד 40 שנות קריירה ודוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט, הנה שמונה סרטים בולטים של דיקפריו, כפי שהיו צריכים להסתיים באמת. מי יודע, אולי אחד מהסופים האלטרנטיביים היו מובילים לנאום זכיה סוחט דמעות בטקס האוסקר.

מה עובר על גילברט

איך זה נגמר: זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה. במקרה הזה, הגברת השמנה מתה ובגלל שלהוציא גופה עם מנוף זה יקר, שורפים את ביתה עליה. גילברט לוקח איתו את ארני, ויחד הם מצטרפים למסע קראוונים עם בקי.

איך זה היה צריך להיגמר: טכנית, הרופאים חזו שארני ימות עד גיל עשר. הוא דפק את המערכת והרוויח עוד כמה שנים של טיפוס על עצים, הזלת ריר וצווחות. בעולם מושלם אמא גרייפ היתה נשארת בחיים, עוברת ניתוח לקיצור קיבה והופכת למילפית של העיירה. אחרי נישואין מוצלחים למיליונר, היא יוצאת לטיול של לשנה מסביב לעולם ושולחת את ארני למוסד. היחידות שהיו מגיעות לבקר אותו הן האחיות, מפני שגילברט היה בורח עם בקי ולא מביט לאחור. המשפחה היתה מתאחדת מחדש בהלווייתה של האם, שנהרגה בתאונת צלילה בחצי האי מסטיק. גילברט ובקי היו חוזרים לגור בבית ולוקחים את ארני איתם. ארני היה הורג בטעות את הכלב המשפחתי, ונשלח חזרה למוסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רומיאו וג'ולייט

איך זה נגמר: ליאו שותה רעל, מנשק את קלייר דיינס ומת. היא, לעומתו, יורה לעצמה בראש וגורמת לוויליאם שייקספייר לזעוק בזעם מקברו.

איך זה היה צריך להיגמר: התאבדות? באמת? כלום לא למדנו דבר מהאומץ שהפגינו מחמוד ומורל? רומיאו וג'ולייט היו צריכים לברוח יחד. המשפחות שלהם היו מתחילות בהטחת האשמות הדדיות שהיו גולשות לאלימות והנחת מטעני צד , בזמן שזוג האוהבים ברח לכנסיה נידחת ובא בברית הנישואין בשמות בדויים כמובן. אחרי שתי שנות נישואין וילדה העונה לשם רולדין, השניים היו מתגרשים ונכנסים לסטטיסטיקה.

התחלה

איך זה נגמר: אולי זה הזמן לגילוי נאות - עד היום לא ממש הבנתי. הטוטם נופל או לא? זה חלום? מציאות? למה הילדים שלו לא גדלים במהלך הסרט? האם "גנבי חלומות" משלמים מיסים על פי חוק? מה זה לעזאזל "עולם הלימבו"? לא היה שם יותר מטופש למקום בו אנשים נכנסים לתרדמת שיכולה להימשך שנים?

איך זה היה צריך להיגמר: במונולוג ארוך של ג'וזף גורדון לויט, בו הוא מסביר מה לעזאזל התרחש בסרט הזה, ומתי ליאו נמצא בעולם החלום ובעולם האמיתי. כדי להעניק למונולוג נופך אותנטי, על גורדון להופיע בלי חולצה.

הזאב מוול סטריט

איך זה נגמר: ג'ורדן נתפס ומרצה עונש מאסר של 36 חודשים בלבד. הוא הופך למרצה מבוקש, דבר שמוכיח עד כמה דפוק העולם בו אנו חיים: עבריינים מורשעים שגונבים מאיתנו כסף, הופכים לכוכבים. חוץ מזה, הוא דושבאג. אמנם עוד לא עבירה על החוק, אבל טרנד מאוס בהחלט.

איך זה היה צריך להיגמר: ג'ורדן האומלל, שהתייחס לאשתו המהממת כאל ואגינה מהלכת (מה שלא הפריע לו להסניף קוקאין מרקטומים של חשפניות חצי מהזמן), מגלה כי נפל לתרגיל עוקץ והבלונדינית לה נישא היא לא סתם זוג רגליים ארוכות, אלא גם נוכלת מתוחכמת לא פחות ממנו. כשהוא מובל לכלא, היא מבלה על אי בבורה בורה עם המאהבת שלה, אשתו של דוני.

יומן נעורים

איך זה נגמר: ג'ים מואשם בתקיפה, שוד ואחזקת חומרים אסורים ונידון לחצי שנת מאסר. בזמן שהוא בכלא, הוא מצליח להיגמל מסמים ואפילו לסרב להם כשהוא פוגש חבר ותיק. בסוף הוא מברבר קצת על סוגי סמים וילדי רחוב, וזוכה לתשואות מהקהל.

איך זה היה צריך להיגמר: ג'ים נכנס לכלא ויוצא ממנו היישר לרחובות, שם היה נופל חזרה לסמים. אחרי מספר שנים, כשהוא מעוטר בזקן ועוטה על עצמו מעיל שראה ימים יפים יותר, הוא היה מוכר קוקאין לנערות ליווי. אחת מהן הייתה נכנסת ללימוזינה בתוכה יושב ג'ורדן בלפורט ובום, הנה סגירת מעגל מושלמת וסוף מופרך בהחלט.

טיטאניק

איך זה נגמר: בסצנה שגרמה לאלפי טינאייג'ריות למרר בבכי בעודן צופות בסרט שוב ושוב. ג'ק ורוז צפים על דלת במי האוקיינוס הקפואים. כשרוז שמה לב שג'ק כבר אינו בין החיים, היא משחררת אותו והוא שוקע. היא מצליחה להציל את עצמה בעזרת משרוקית שהיא מלווה מגוויה, ונזכרת בכל העניין בערגה כשהיא בת 115.

איך זה היה צריך להיגמר: ג'ק מביט לעבר רוז, ממלמל "פרנקלי מיי דיר, איי דונט גיב א-דאם" ומטביע אותה. לא לפני שהוא גונב את השרשרת המפונפנת כמובן.

שאטר איילנד

איך זה נגמר: מתברר שטדי, המרשל עם הפרעת הדחק הפוסט-טראומתית הוא למעשה אנדרו, בעל שרצח את אשתו לאחר שהטביעה את שלושת ילדיהם. רגע לפני שהוא מובל לכריתת אונה, הוא פולט משפט אחד שמערער הכל :האם עדיף לחיות כמפלצת או למות כאדם טוב? לא נדע לעולם. אחרי הכל, כבר אין לו אונה.

איך זה היה צריך להיגמר: רגע לפני שהאונה המדוברת נכרתת, ד"ר שיאן מתפרץ לחדר הניתוח ועוצר הכל. טדי משוחרר מבית החולים ובבדיקה שנערכת לו מתברר שהוא בריא לחלוטין. הוא חוזר הביתה לזמן איכות עם אשתו וילדיו, מתראיין ומספר את שעבר עליו, והופך לפרצוף האמריקאי של מאבק למען הזכויות הרפואיות של העובדים. חלית? נפצעת? ליאו יטפל בך.

כנופיות ניו יורק

איך זה נגמר: ביל עומד למות לאחר שספג פגיעה קשה בבטנו. ליאו, שמגלם את אמסטרדם, דוקר את ביל, שמתחיל להשפריץ דם בצורה שמזכירה את קוונטין טרנטינו יותר מאת מרטין סקורסזה. בלי קשר, השפם של ביל היה עילה מספקת לרצח.

איך זה היה צריך להיגמר: אמסטרדם וביל עומדים אחד מול השני בסכינים שלופות. המתח חודר לעצמות, מבטים רבי משמעות עוברים מצד אחד של המסך למשנהו והם מתנשקים בלהט. קמרון דיאז מביטה בהם מהצד, מבינה שהיא לא תפוח האדמה הלוהט שהייתה פעם, וחוזרת לעשות קומדיות רומנטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully