וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו תאריכי הופעות לבקסטריט בויז

12.11.2014 / 10:04

כפי שהבטיחו חברי להקת הבנים, המופעים שנקבעו לקיץ ונדחו בגלל המלחמה והמצב הביטחוני, אכן יתקיימו בישראל. מתי, היכן וכמה יעלו הכרטיסים?

יח"צ - חד פעמי

ביולי האחרון התבשרנו על דחיית מופעי להקת הבקסטריט בויז בישראל. היום (רביעי) כבר אפשר לראות שוב את האור, כי כפי שהבטיחו חברי הלהקה, נקבעו תאריכים חדשים למופע המבוקש. רשמו ביומנים – ניק קרטר, בריאן ליטרל, האווי דורו, אי ג'יי מקלין וקווין ריצ'רדסון יעלו על במת אמפי פארק רעננה ב-19, ב-20 וב-21 במאי.

הבשורות הפחות משמחות הן שמספר הכרטיסים שנותרו לרכישה מצומצם, מכיוון שהכרטיסים שנרכשו למופעי הקיץ תקפים גם לתאריכים החדשים. המחירים נעים בין 359 ועד 995 ¤ למתחמי האורקסטרה, יציעים ומתחם הדשא.

בקסטריט בויז. GettyImages
עומדים בהבטחה. חברי הלהקה/GettyImages

חבר הלהקה האווי דורו צילם בעבר ידאו לחובבי להקת הבנים בישראל, ובו המסר: "אנחנו עובדים על תיאום תאריכים מחדש – באביב 2015". הודעתו המעודדת של דורו הגיעה זמן קצר לאחר שנדחו שלוש ההופעות שתוכננו להתקיים בקיץ האחרון.

"שלום ישראל. רציתי לומר לכם באופן אישי שאנחנו מאוד מצטערים שלא הגענו בתאריכים שתוכננו ביולי", אמר האווי, "התרגשנו מאוד לקראת הביקור הראשון בישראל, אבל אל דאגה! אנחנו עובדים על תיאום מחדש. ברגע שיהיו לנו את כל הפרטים המדויקים – נעדכן אתכם. בינתיים, תודה על כך שאתם ממשיכים לתמוך בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מכירת כרטיסים בקסטריט בויז. צילום מסך
ככה נראה התור בפעם הקודמת/צילום מסך
בקסטריט בויז בהופעה. GettyImages
וככה נראה ניק קרטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully