וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 20: ניק ג'ונאס זונח את התום של דיסני לטובת סצנות מין

13.11.2014 / 0:41

הג'ונאס הצעיר מככב בסדרה חדשה ומלאת סצנות סקס, עלייה בהברחת קריסטל מת בגלל "שובר שורות", ג'וש האצ'רסון רוצה לטעום בשר אדם ועוד חדשות טראש שיגרמו לכם לאכול את האצבעות. ללקק, סליחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'אנקים. וולט וג'סי ב"שובר שורות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא, ביצ': "שובר שורות" מואשמת בפופולריות הגואה של קריסטל מת' באנגליה

בחמש השנים האחרונות חל גידול של כ-400% בניסיונות ההברחה של מתאמפטמין אל תוך אנגליה, וחוקר אחד בטוח שהוא מצא את האשמים: וולט וג'סי מ"שובר שורות". מדובר, אגב, לא בחוקר משטרתי אלא בחוקר תרבות בשם אליס קשמור - פרופסור באוניברסיטת סטראפורדשייר שאולי כתב המון על סלבריטאים ותרבות פופולרית, אבל לא פענח פשעים רבים במהלך חייו."למרות שהסדרה לא מציגה את הסם באור זוהר", שוטח קשמור את אבחנותיו, "הנוכחות שלו בה עוזרת לייצר עניין בחומר". הטענות שמעלה הפרופסור אמנם אינן לחלוטין בלתי הגיוניות, אבל צריך לקחת בחשבון גורמים נוספים לפני שמאשימים את הטלוויזיה בבעיות של בריטניה. המוסלמים, נגיד.

לא לילדים: ניק ג'ונאס כפי שהמעריצות מעולם לא ראו אותו

ניק, הקטן והמנג'ס מבין האחים ג'ונאס (ראיתם מה עשינו שם?), כבר לא כל כך קטן. כדרכם של ילדים, גם הג'ונאס הצעיר גדל, ועכשיו, בגיל 22, הוא זונח את התדמית המשפחתית ואת טבעת הטוהר לטובת סצנות סקס בטלוויזיה. הוא עושה את זה ב-"Kingdom", סדרה חדשה בה הוא מגלם לוחם MMA (אמנויות לחימה משולבות) בעל סקרנות מינית בריאה. בשורות מדהימות עבור מעריצות ומעריצי האחים ג'ונאס, שבוודאי כבר גדלו ופיתחו סקרנות מינית בריאה משל עצמם. אהבת נעוריו של ג'ונאס, האקסית המיתולוגית מיילי סיירוס בוודאי גאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילד גדול. ניק ג'ונאס מתוך סצינת הסקס ב-"Kingdom"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישהו פה רעב: ג'וש האצ'רסון חושף דחפים קניבליסטיים

הסיכויים הפעם לא ממש לטובתו של ג'וש האצ'רסון, פיטה מלארק של "משחקי הרעב", שיצא בהצהרות לא לגמרי פופולריות בראיון שהעניק למגזין GQ ועתיד להתפרסם במלואו במהלך החודש הבא. הכוכב בן ה-22 סיפר שהיה מעוניין לטעום בשר אדם, אם היה הדבר מקובל. "אני לא רוצה שמישהו ימות בשביל שאוכל לאכול אותו", הוא מסביר, "אבל אם מישהו מת בנסיבות טבעיות וזה לא היה כזה טאבו... אני סקרן". האצ'רסון המשיך עם הכנות המפתיעה וסיכם: "כולנו בעלי חיים". המדור מפרגן להאצ'רסון על התעוזה שבחשיפת דחפיו הכמוסים למגזין נפוץ, עד שפשפש בארנקו, מצא את כרטיס האדי והוסיף בכוכבית — "את מה שנשאר נא להעביר לג'וש האצ'רסון".

ג'וש הצ'רסון. Frazer Harrison, GettyImages
נראה טעים. ג'וש האצ'רסון/GettyImages, Frazer Harrison

תשמור על העדשה שלך: ברידג'ט מוינהאן נלחמת באקס שמאיים לפרסם תמונות שלה

מדהים לגלות בכל פעם מחדש שאנחנו עוד רגע ב-2015, אך גברים עדיין סבורים שהם יכולים לעשות כרצונם בגופה של אישה. נעסוק הפעם בצלם בשם ג'יימס פמברטון, שהיה במערכת יחסים עם ברידג'ט מוינהאן ("שוטרים בדם") לפני למעלה מעשור. באותה תקופה נהג לצלם אותה פמברטון, אך כמו שקורה לרוב מערכות היחסים, גם זו הגיעה לסיומה - וכבר אז ביקשה מוינהאן מבן הזוג לשעבר שישמיד חלק מהצילומים. בשנה שעברה נזכר לפתע פמברטון באקסית שהפכה בינתיים מפורסמת, ויידע אותה על כוונתו להציג את התצלומים בתערוכה. מוינהאן השיבה כי התמונות הללו פרטיות ומועלם לא יועדו לעיניים זרות, אך פמברטון לא מוכן לשמוע, וגם לא נענה לפניותיהם של עורכי דינה של השחקנית. "לתקוף אותך עבור הזכויות לעבודה שלך זה פסול", מתרץ פמברטון. אוקיי, אבל לפרסם תמונות של אשה ללא הסכמתה זה סבבה.

השחקנית ברידג'ט מוינהאן. Dan Steinberg, AP
מקרה אחר של הדלפה. ברידג'ט מוינהאן/AP, Dan Steinberg

משפחה לא בוחרים: שעשועון חדש ישסה זוגות תאומים אלו באלה

תאומים היתה מאז ומעולם תופעה שריתקה את האנושות. בין אם אלו מרי-קייט ואשלי אלסון או שירן ורינת גיטר, אלו שנולדו בגפם רצו תמיד לדעת איך זה מרגיש להיות כמוהם. ברשת VH1 מצאו פתרון, בדמות שעשועון בו ישוסו זוגות תאומים אלו באלה, תמורת הפרס המטופש של 222,222.22 דולר (היי, מה רע בשני מיליון?). עדיין לא ידוע באיזה סוג של משימות יתחרו הזוגות, אבל מאחורי התכנית - הנושאת את השם הזמני "Twinning" (מתאמים? מתואמים?) - עומדת חברת ההפקות של "דייט בעירום" כך שזה מתכון כמעט בטוח לאסון. למדור לא ברור מדוע יש צורך בשעשועון שכזה כשברור מראש שזוג התאומים הגדול בהיסטוריה של הטלוויזיה כבר נקבע מזמן, וקוראים להם ג'דווארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully