וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מון דיו: גמר "הכוכב הבא צרפת" הוקדם בשבועיים בגלל רייטינג נמוך

13.11.2014 / 14:37

בזמן שבישראל יצאו לדרך צילומי העונה השנייה של "הכוכב הבא", במולדת הקרואסון החליטו לסגור את הבאסטה מוקדם מהמתוכנן

יח"צ - חד פעמי

איך זה כשכוכב נופל? לאנשי "הכוכב הבא צרפת" יש את התשובה. מגזין "טלרמה" הצרפתי מפרסם היום (חמישי) כי "הכוכב הבא צרפת" תסתיים שבועיים לפני מועד הסיום המקורי. הסיבה? נתוני רייטינג חלשים.

"ערוץ M6 חשב במקור להפיק עונה של בין 10 ל-12 פרקים, בתקווה להגיע ל-12 פרקים במידה והתוכנית תצליח. אך בפועל, הם אפילו לא הגיעו למינימום של עשרה פרקים. פשוט לא היו מספיק הכנסות מפרסומות עבור סוג זה של תוכניות ברשת", מסביר פיליפ נושי, מנהל תחום המדיה ב-Vivaki Exchange. בערוץ הצרפתי נאלצו להוריד במהירות את מחיר הפרסום בעת שידור התוכנית מ-60,000 אירו עבור 30 שניות פרסום בתחילת העונה, ל-40,000 אירו כבר מהשבוע השלישי לשידור התוכנית. על פי פיליפ נושי, פרסום בפרק הסיום של העונה "שווה בערך 35,000 אירו" כאשר לצורך השוואה, פרסומת דומה בעת שידור "דה וויס" המשודרת בהצלחה בערוץ TF1, שווה סביב ה-89,000 אירו.

"האדפטציה הצרפתית של פורמט "הכוכב הבא" לא הצליחה לגייס קהל מספיק רחב אך בהחלט שובחה על היותה הימור אמיץ וחדשני. התוכנית התגלתה כהצלחה נפלאה בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות ורשתות חברתיות", מסרו בערוץ M6 עם ההודעה על הקדמת סיום העונה. מהלך שמהווה מכה קשה לערוץ המדשדש. במשבצת השידור של "הכוכב הבא צרפת", אגב, תשודר העונה העשירית של הדרמה "בונז".

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully