וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקנה מרציאנו הוא הזוכה בגמר העונה השלישית של "דה וויס"

15.11.2014 / 23:30

על קוצם של שני אחוזים, מרציאנו, המתמודד של שרית חדד, הוא הזוכה הגדול לאחר שגבר על תמר עמר, אייל כהן וניב דמירל בגמר התכנית שנערך הערב בנווה אילן

צילום מסך

אלקנה מרציאנו זכה הערב בגמר העונה השלישית של "דה וויס" של רשת, שנערך בנווה אילן. הוא ניצח עם 51 אחוזים מקולות המצביעים. שני המתמודדים במקומות הראשונים שרו במהלך הערב שלושה שירים - שני סולואים ודואט עם המנטור שלהם. אלקנה שר יחד עם שרית חדד את "עד הסוף", במקור של חדד יחד עם אייל גולן, ולבדו שר את "תל אביב" של עומר אדם ואת "רצתי אחרייך" של אייל גולן ועופר לוי. המתמודדת מולו בגמר הייתה תמר עמר, שביצעה את "מחכים למשיח" ואת "Human" של הקילרז כשירי הסולו שלה, ובדואטים שרה את "סוף העולם", במקור של המנטור גפן עם ברי סחרוף.

מוקדם יותר במהלך הערב הודחו ניב דמירל של המנטור מוש בן ארי, שקיבל את מספר ההצבעות הנמוך מבין הארבעה, ואייל כהן של המנטור אביב גפן. ניב שר בגמר את "סופה" של עמיר בניון, ובדואט עם המנטור שלו ביצע את "עוד היום", במקור של בן ארי יחד עם ישי לוי. אייל ביצע סולו "אחרי 20 שנה" של שמוליק קראוס, ובדואט עם המנטור שלו שר את "יש שמים מעלי", במקור של גפן יחד עם אביתר בנאי.

העונה הזו של "דה וויס" החלה ביוני 2014 ונפסקה ים תחילת מבצע 'צוק איתן', מה שפגם רבות ברייטינג ובבאזז שלה. היא חזרה לשידור ב-11 באוגוסט עם החלת הפסקת האש, אבל נתוני הרייטינג נשארו נמוכים ביחס לשתי העונות הקודמות - ממוצע צפייה של 25.6% בקרב משקי בית יהודיים לעומת ממוצע של 32.9% בעונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully