וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הם קברט: חני פירסטנברג תככב בברודוויי לצד אמה סטון ואלן קאמינג

14.11.2014 / 16:47

השחקנית הישראלית תגלם את פרויילין קוסט המופקרת בעיבודו הפופולרי וזוכה ארבעה פרסי הטוני של הבמאי סם מנדז ("סקייפול") ל"קברט", עם רוב מרשל (שיקגו) על הכוריאוגרפיה

חני פירסטנברג. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
פרויילין פירסטנברג/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

השחקנית חני פירסטנברג ("הבורגנים") ממשיכה להצליח בחו"ל. אחרי שכיכבה בסרט המדובר "The Loneliest Planet" לצד גאל גרסייה ברנאל ושיחקה באוף-ברודוויי בשנים האחרונות, פירסטנברג תככב החל מדצמבר לצד אמה סטון ("ספיידרמן המופלא") ואלן קאמינג ("האישה הטובה") במחזמר הקלאסי "קברט", שבו תגלם את פרויילין קוסט המופקרת.

את הגרסה הנוכחית ליצירתם מ-1966 של ג'ו מאסטרוף עם שיריהם של פרד אב (על המילים) וג'ון קאנדר (על המוזיקה), מביים סם מנדז, המוכר בין היתר מסרטיו "אמריקן ביוטי" ו"סקייפול", סרט ג'יימס בונד האחרון (וגם זה שצפוי להגיע אחריו), ועמו רוב מרשל ("שיקגו") שאחראי על הכוריאוגרפיה. עיבודו הנוכחי של המחזה עלה במקור על במת "סטודיו 54" ב-1998 והציג בהצלחה רבה. באותה שנה הוא היה מועמד לעשרה פרסי טוני וזכה בארבעה. באפריל השנה הוא חזר אל הבמות וצפוי לרוץ עד סוף מרץ 2015.

עלילת המחזה מתרחשת בברלין התוססת של תחילת שנות ה-30, טרם עלייתו של היטלר לשלטון. הוא מגולל את סיפורו של סופר אמריקאי צעיר המגיע לעיר ומתאהב בזמרת במועדון לילה שסוחפת אותו לתוך חיי הלילה הסוערים של העיר. המחזמר זוכה כבר שנים רבות להצלחה על במות ברודווי והווסט אנד, והסרט מ-1972 המבוסס עליו בכיכובה של לייזה מינלי הפך לקלאסיקה קולנועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully