וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם ג'וני דפ הגיש פרס בעודו שיכור?

16.11.2014 / 11:45

השחקן האהוב הגיש פרס במסגרת טרס פרסי הקולנוע של הוליווד ביום שישי האחרון, ובשידור חי מלמל, גמגם, עמד באופן לא יציב והתקשה לקרוא מהטלפרומפטר. צפו בתקרית המוזרה

במסגרת טקס פרסי הקולנוע של הוליווד ביום שישי האחרון הגיש ג'וני דפ את הפרס על הסרט הדוקומנטרי, והאופן שבו עשה זאת גרם לרבים לתהות אם הוא עושה הצגה או שמא תחת השפעה של חומרים כאלה ואחרים. השחקן גמגם ומלמל את הטקסט הכתוב מראש, שאמור היה להציג את גיבור "סופרמענטש", סרטו התיעודי החדש של מייק מאיירס על סוכן האמנים שפ גורדון - כל זה בשידור חי ברשת CBS.

"זה המיקרופון המוזר ביותר שראיתי בחיים", פתח ואמר בעודו מנסה ארוכות לסדר אותו לשביעות רצונו. "אני לא טוב במיוחד בדברים האלה", אמר לבסוף, והוסיף קללה כלשהי שצוות ההפקה של השידור החי (שבפועל משודר בהפרש של כמה שניות כדי להימנע משערוריות) הצליח לצנזר בזמן.

"לא לא", אמר דפ. "תראו, אני הולך לקרוא את הדבר הזה". הוא אכן עשה זאת, אבל תוך מה שנדמה כמו קושי רב. הוא הרכיב משקפי שמש שלא סייעו לו לקרוא מהטלפרומפטר, עמד באופן לא מאוד יציב ובלע מילים לאורך הדברים שאמר, מה שהגיע לשיא לקראת סופם: "שפ גורדון הוא מישהו שאני מחשיב כחבר טוב, מישהו... אה.. כן... אה... מאוד... אה... נאמן . חבר נאמן. אממ. ואז… אתם חייבים לצפות בסרט. כן, הנה לכם". דפ ניסה לקרוא שוב מהטלפרומפטר ושאל, "מה כתוב שם?", ואז קילל שוב. "כלומר, זה אחד מהערבים האלה". ההפקה חסה עליו בשלב הזה וחתכה ממנו לקטע מתוך הסרט. צפו למעלה בתקרית המוזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully