וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצאן לטבח: להקת פופ מקוריאה במחווה למדים של נאצים

16.11.2014 / 17:10

בנות להקת "פריטז" עוררו סערה בעולם לאחר שהופיעו בתלבושות שהזכירו יותר מכל מדים מתקופה אפלה בהיסטוריה. הן טוענות שמדובר במחווה לתמרורים. כמובן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעולם לא עוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שהקליפ של ניקי מינאז' מרפרר בצורה בוטה לנאצים? עוד לא ראיתם כלום: חברות להקת הפופ הקוריאנית "פריטז" עוררו סערה לאחר שהופיעו עם סרטי זרוע אדומים עם מה שנראה כצלב קרס. לאחר מבט קרוב התברר כי מדובר בחיצים, אבל אנחנו כבר יודעים שאם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ונשמע כמו ברווז - זה נאצי.

התגובות הזועמות לא איחרו להגיע ונעו בין זעזוע מוחלט מהבורות וחוסר הרגישות של הבנות, לקביעה כי מדובר אך ורק בתעלול יח"צני. "יש חוסר טעם ויש שיט כמו זה. הן ידעו מה הן עושות, ועכשיו כולם מכירים את השמות שלהן. הן הצליחו להשיג בדיוק את מה שרצו, וזה הופך את העניין להרבה יותר גרוע", כתב גולש זועם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נאצים? איפה?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוכנים של הבנות טוענים כי מדובר בטעות תמימה, וכי הם לא שמו לב לדמיון בין התלבושות של הבנות למדי נאצים. לדבריהם, העיצוב הושפע מתמרור להגבלת מהירות, בהם המספר כתוב בשחור על רקע לבן ומוקף במסגרת אדומה. החיצים הם "הרצון של בנות הלהקה להתפתח לארבעה כיוונים ללא הגבלה". צפו בהופעתן של הבנות ושפטו בעצמכם: טעות תמימה או פעלול יח"צני נבזי במיוחד? המלצת המערכת: צפו בקליפ על מיוט. בכל זאת, פופ קוריאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully