וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדי פייט: אמנים מתכסחים ברשת

21.11.2014 / 0:00

"לארגן לה תחת", "למצוץ שדיים", "אגרוף לפרצוף", "פין קטן" ועוד ספק רפש ספק אהבה נפלטו לאמנים שונים בשבועות האחרונים. קצרנו בשבילכם את הפירות

אפשר להאשים את מזג האוויר ואפשר לקבל את זה כשלב קריטי באבולוציה של אמני הפופ. כך או כך הרגש הוא קולקטיבי ואחיד: אנחנו אוהבים את הקטטות הווירטואליות שמציפות את הרשתות החברתיות בשבועיים האחרונים. כנראה שמדובר בעידן חדש ומלהיב בו לדושבאגים קשה יותר להתרבות, לילדות בנות 17 יש כוח ולא רסן, ראפריות יכולות על אמינם ומארק קוזלק, ובכן, הוא מארק קוזלק. החלטנו ללקט ולהשיב לזירה את המחלוקות שגרמו לנו לעקוב, לזוז בחוסר נוחות, לצחוק, לאבד את זה ולנשום לרווחה. מי נפל בנוק-אאוט, מי עומד בלי לזוז ומי חייב להמשיך הלאה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרב: אמינם x לנה דל ריי x אזיליה בנקס

סיבוב 1: אמינם יתבל אפילו מרק צח במיזוגניה, ולכן אף אחד לא באמת החזיק את הלסת כשיצא קטע וידאו עם הפריסטייל הצולע "הייתי נותן אגרוף לפרצוף של לנה דל ריי כמו ריי רייס, גלוי ולעיני מצלמות המעקב של המעלית". אנחנו מכירים את הפרובוקציות הקדמוניות של סלים שיידי, שאוהב להעמיס על יצירותיו ניימדרופינג ולהקריב זמרת כזו או אחרת על הדרך. לנה דל ריי, שלא טרחה לענות לראפר הלבן, נבחרה להיות בובת הוודו העכשווית.

סיבוב 2: העור העבה של אזיליה בנקס הצמיח שכבה נוספת ומפלצת ההיפ-האוס יצאה לפעולה (שוב). זה הלך ככה: "לנה דל ריי, תגידי לו לחזור לפארק הקרוונים שלו, לאכול ארוחת ערב מוכנה במיקרוגל ולמצוץ את השדיים של אחיותיו".

תוצאות: חסרת עכבות, עצבנית ויורה לאן שאפשר. ניצחון מוחץ לבנקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרב: דיפלו x טיילור סוויפט x לורד

סיבוב 1: דיפלו תפס את משבצת מלך מלכי המפיקים מיד אחרי שעזב את בריכת האינדי (MIA, MØ וכו') וצלל למי התהום הוורודים של הפופ (ביונסה, בריטני, ג'סטין ביבר ושות'). הכל הלך כמתכונן ותמונת התחת של קים קרדשיאן היוותה טריגר למהומה שיצר, כשכתב מוצף שתן שעלה לראש: "מישהו צריך לפתוח קיקסטארטר ולארגן לטיילור סוויפט תחת".

סיבוב 2: לורד שחגגה בתחילת החודש 18, נחלצה לעזרת חברתה העסוקה בריבים עם ספוטיפיי, שלפה את פסל הגראמי והקלידה חזרה למפיק: "דיפלו, על הדרך צריך לטפל גם בפין הקטן שלך".

תוצאות: רוח הנעורים העיפה לנו את הפוני ולורד לוקחת בענק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרב: מארק קוזלק x וור און דראגז

סיבוב 1: וור און דראג ומארק קוזלק הופיעו באותו פסטיבל, באותה שעה. המוזיקה של הראשונים הפריעה לקוזלק הרגזן, שטינף ב"להקת רוק גיטרות של פרסומות בירה", וחזר הביתה להקליט את השיר "וור און דראגז: תמצצו לי". אדם גרנדוסיל רצה ליצור קשר במייל, אבל הניסיון נכשל.

סיבוב 2: קוזלק מחליט כן ליצור קשר (!) דרך מכר משותף ומציע ללהקה לשיר את השיר שכתב נגדם בהופעה. גרנדוסיל זורם אבל לא מספיק לענות.

סיבוב 3: קוזלק מחכה יומיים ושולח לגרנדוסיל מייל בו נכתב שפג תוקפה של ההצעה, ושכשיחזור מסיבוב ההופעות הוא יילך לסטארבקס לקנות את האלבום של דה וור און דראגז. לא עובר יום והוא כותב ברשת שגרנדוסיל הוא זה שסירב לאתגר.

סיבוב 4: גרנדוסיל מתחרפן ומקלל את קוזלק בשלל קללות וקצת יוצא בכיין. קוזלק לוקח את התגובה של גרנדוסיל לכל הפרשה ומקריין אותה עם ליווי גיטרה ופרצי צחוק. הוא קורא לקטע: "בלוז אדם גרנופסקי".

תוצאות: מותשים ואין לנו כוח לחשוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרב: אריאל פינק x מדונה x גריימס

סיבוב 1: הקלטות לו-פיי, כתיבה דו-קוטבית ומלודיות פופ מרעננות הזיזו משהו אצל מדונה, או לפחות כך אריאל פינק מאמין. בריאיון הוא פטפט משהו על זה שלא נפל בקסמה של הזמרת הוותיקה, שלכאורה ביקשה ממנו לכתוב לה שירים, המשיך ב"הם צריכים משהו אדג'י. הם לא יכולים להעמיד פנים שהיא בת 20, הם צריכים שירים יפים וכתובים", ותיאר את התפוקה של מדונה, מאז האלבום הראשון, כ"נסיגה" ו"תהליך התדרדרות לא מגניב".

סיבוב 2: גריימס, המפיקה הקנדית שנטשה את קונכיית ה"מביני עניין" עם להיט ענק בשם "Go", התרגזה והגיבה: "אריאל פינק הוזה ושונא נשים. זה בולשיט שכל אישה בתעשייה סופגת על בסיס יומי".

תוצאות: מדונה, שמעולם לא שמעה את השם "אריאל פינק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully