וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כוכבי "משחקי הרעב" בשיר מפתיע

18.11.2014 / 0:11

אנשי "המפץ הגדול" במחווה לכוכבת הסדרה שמתה, אליסון האניגן חוזרת ל-CBS, קאסט "משחקי הרעב" מתארח ב"סאטרדיי נייט לייב" ופציעה דרמטית ב"רוקדים עם כוכבים" מסעירה את האומה. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחד, כל הדרך/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחווה של "המפץ הגדול" ל-"אמא של וולוויץ"

השחקנית קרול אן סוזי, מי שגילמה בקולה את דבי וולוויץ - אימו הקולנית של האוורד ב"מפץ הגדול" הלכה לעולמה השבוע בגיל 62 לאחר מאבק במחלת הסרטן. הפרק ששודר כמה ימים אחר כך, כלל מחווה של הסדרה לכוכבת האהובה. לתחילת הפרק צורפה שקופית בה נכתב: "לזכרה של קרול אן סוזי, 'גברת וולוויץ', בכל פעם שדיברת, צחקנו. את בלבנו לעד". סוזי גילמה את האם היהודייה הטיפוסית והשתלטנית רק בקולה (הצורם) ומעולם לא נראתה על המסך.

בשלב זה עדיין לא ברור האם דמותה של וולוויץ תמות גם בסדרה, אך אם הדבר אכן יקרה הרי שיהיה מדובר במשבר משמעותי עבור דמותו של וולוויץ הצעיר – ילד יהודי שמתקשה להתנתק מאימו.

ואם היא לא תמות בסדרה, יש כבר מחליפה ראויה:

אליסון הניגן ("איך פגשתי את אמא") חוזרת לרשת CBS

אחרי תשע שנים כלילי אולדרין ב"איך פגשתי את אמא" חוזרת אליסון הניגן ל-CBS הפעם להופעת אורח בקומדיה הטרייה "The McCarthys" – שעוסקת במשפחה מבוסטון. הניגן תגלם את פאם, הדיירת החדשה של מרג'ורי וארתור, שחוותה לאחרונה פרידה קשה. כדי לנסות לעודד את פאם, מרג'ורי מזמינה אותה לארוחת ערב חג המולד, אולם האחרונה נכנסת להלם כשהיא רואה איך בני המשפחה מתנהגים זה לזה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו עדיין מתגעגעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם קרלטון מ"הנסיך המדליק מבל אייר" יעזוב את "רוקדים עם כוכבים"?

לפני כחודשיים דיווחנו לכם בשמחה רבה על ליהוקו של אלפונסו ריביירו (קרלטון מ"הנסיך המדליק מבל אייר") לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". אחרי הדיווח הזה הגיעו כמה שבועות בהם זכה ריביירו לשבחים מהשופטים והפליא בצעדיו הקלילים בכל תכנית מחדש. רגע השיא היה כאשר ביצע את הריקוד הזכור כל כך עם דמותו של קרלטון לצליליו של טום ג'ונס.

אולם השבוע דווח כי בשל פציעה במפשעה שנגרמה מאותו ריקוד, וכן פציעה נוספת במהלך אחת החזרות השבוע, קיים חשש גדול כי ריביירו ייאלץ לסיים את העונה מוקדם מהצפוי. "תודה על כל האהבה", צייץ בשבת למעריצים, "אני עובד קשה מאוד כדי להיות מסוגל לרקוד ביום שני. תמשיכו עם התפילות, אוהב את כולכם". מהפקת התוכנית נמסר כי הוא אכן נפצע, אולם עדיין לא ברור מה עתידו.

הריקוד הכי טוב שלו בתוכנית - ריקוד "הקרלטון":

סת' מאיירס עושה (עוד) פארודיה על אהרון סורקין

השבוע עלתה העונה החדשה והאחרונה של "חדר החדשות" של אהרון סורקין והדבר הזמין כצפוי פארודיה נוספת על סגנון הכתיבה המזוהה עימו כל כך. צפו בסת' מאיירס צוחק על הדיבור-תוך-כדי-הליכה, דיאלוגי הפינג פונג ושלל הפארודיות שכבר נעשו על הסדרות של סורקין.

עוד אחת לאוסף:

כוכבי "משחקי הרעב: עורבני חקיין" הפתיעו ב"סאטרדיי נייט לייב"

וודי הארלסון הגיע להנחות את תוכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב", ולאחר גל הנוסטלגיה שעבר בו סיפר על כך שהנחה את התוכנית ב-1989 (אותה השנה בה גם הופיע ב-"חופשי על הבר", פגש את סדאם חוסיין ועשה קוקאין, מתברר) חבר לעמיתיו לסרט "משחקי הרעב: עורבני חקיין" – בהם ליאם המסוורת' וג'ניפר לורנס – לשיר על, כן, ניחשתם, עוד דברים שקרו ב-1989.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully