וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 21: האישה שתיקח את הילדים שלכם. אולי לתמיד

20.11.2014 / 7:48

טורי ספלינג חושפת למה התאשפזה בבית החולים, חובבי תאוריות קונספירציה סבורים שמישהו מנסה להרוג את בונו ומעריצת טיילור סוויפט נלהבת בקרייבינג לבייביסיטר מוזר. מאיה פז נברה בטראש

האם מישהו מנסה להרוג את בונו?

סולן להקת U2 והפעיל ההומניטרי בונו נמצא בכותרות בהקשרים מטרידים לאחרונה: בשבוע שעבר הוא ניצל מתאונה אווירית ובתחילת השבוע היה מעורב בתאונת אופניים בסנטרל פארק, שהובילה אותו לחדר הניתוח ולביטול שבוע שלם של הופעות מתוכננות ב"טונייט שואו" של ג'ימי פאלון. סימני שאלה רבים אופפים את התקריות, ובכמה כלי תקשורת עלתה ההשערה שמישהו מנסה להתנקש בחייו של המוזיקאי האירי. אז פעם אחת, פעם אחת הוא דחף לכם את האלבום שלו לאייפון, זה מה שיגרום למישהו לפגוע באדם שזכה בפרס ה- Free Your Mind בטקס פרסי MTV? עזבו את בונו במנוחה!

בונו, בנד אייד 30. John Phillips, GettyImages
האם הוא ישרוד את השנה?/GettyImages, John Phillips

אלוהים אוהב נישואין, אבל לא את של כולם

It's great living life with your best friend! @ben_seewald

A photo posted by Jessa Seewald (@jessaseewald) on

הכל החל מהתמונה הזו. ג'סה דאגר ובעלה הטרי בן סיוואלד העלו אותה לאינסטגרם, ועוררו עליהם את זעמם של גולשים רבים. את ג'סה, אתם מבינים, הכרנו בתוכנית הריאליטי "19 ילדים והיד עוד נטויה", תוכנית שכולה על טהרת הנצרות ותמונה כזו לא ממש מסתדרת עם הערכים השמרנים שניסתה לקדם. הוריה, ג'ים בוב ומישל, נחלצו מיד להגנתה והעלו תמונה דומה לעמוד הפייסבוק הרשמי של המשפחה. "אנו מודים על כך שהם חיכו עם הנשיקה הראשונה שלהם עד אחרי החתונה", כתבו, "אלוהים אוהב נישואין והם צריכים להיות מלאי אהבה, שמחה, כיף ורומנטיקה". את הפוסט סיימו ההורים בקריאה לזוגות נוספים להעלות תמונות נשיקה משלהם. לצערם, רבים מהזוגות הנשואים שענו לקריאה היו דווקא זוגות חד-מיניים, כאלו שנישאו בשנים האחרונות בעקבות שורת חקיקות שבני הזוג דאגר התנגדו להן בגלוי. התמונות האלו נמחקו אחת-אחת, והמגיבים שפרסמו אותן נחסמו מהעמוד. כל העניין הזה גרר עצומה הקוראת לביטול הסדרה המונה כרגע אלפי חתימות, אבל כמו שאומרים אצל הדאגרים, היד עוד נטויה.

ביוטיפול מנסטר: עברה כריתת אונה בעקבות התקפי אפילפסיה שנגרמו מהאזנה לראפר Ne-Yo

אם למישהו מפריעה כל כך המוזיקה של בונו, שייקח דוגמה מזואי פנסי. הבריטית בת ה-26 חווה תגובות קיצוניות בכל פעם שהיא שומעת משיריו של הראפר Ne-Yo — הכוללות פרכוסים, הקאות ואובדן תקשורת עם העולם שמסביבה. פנסי האומללה לא ניסתה למנוע מהזמר להפסיק לשיר, היא פשוט עברה ניתוח בו כרתו הרופאים חלק מהאונה הקדמית במוחה בתקווה שההתקפים ייפסקו. מצבה הנדיר של הצעירה הוא תופעה של מחלת האפילפסיה בה היא לוקה, והיא מסבירה שזה לא שהיא לא אוהבת את המוזיקה של Ne-Yo, המוזיקה שלו פשוט לא אוהבת אותה. לצערה, הניתוח לא צלח והרופאים חוששים כעת שמצבה לא ישתפר לעולם. Ne-Yo, הכדור במגרש שלך.

שייק איט אוף: הבחורה הזו רוצה לקחת את הילדים שלכם להופעה של טיילור סוויפט

שלי וואס. טוויטר, צילום מסך
נראית שפויה/צילום מסך, טוויטר

זו שלי וואס. היא בת 25 מפילדלפיה, מתפרנסת משמרטפות ומטיולים עם כלבים, יש לה פאג בשם אוליבר עם למעלה משלושת אלפים עוקבים באינסטגרם, וגם רעיון בלתי שגרתי אחד. במודעה שפרסמה השבוע באתר Craigslist מציעה וואס לגאול הורה בר מזל אחד מיסוריו ולקחת את הילדים במקומו להופעה של טיילור סוויפט. היא אפילו לא מציעה את שירותיה כשמרטפית תמורת כרטיס להופעה, היא מציעה להורים לרכוש מהם את הכרטיס במחיר מלא, כמו גם לצלם אותם כדי שלא ייאמצו או זרועתיהם הרכות בנסיונות לצלם סלפי ולהתאמן איתם על ריקוד ל-"Shake it Off". בראיונות לתקשורת סיפרה שהורים משועממים, עם אטמים באזניהם, הם מחזה שכיח בהופעות ומכשלא הצליחה לרכוש כרטיס במכירה המוקדמת, חשבה להציע להחליף את אחד מההורים האלה. למרות הפופולריות שצברה המודעה, וואס לא קיבלה עדיין פניה אחת להצעה שלה.

נטולת אבולה: הסיבה לאשפוז של טורי ספלינג נחשפת

לא אבולה, גם לא התמוטטות עצבים. הסיבה האמיתית שגרמה לטורי ספלינג להתאשפז בבית חולים לפני שבועות אחדים היתה דלקת ריאות. השחקנית ואימפריית הריאליטי סיפרה ב"טודיי שואו" שלדעתה היו לסימפטומים גם מרכיבים רגשיים: "אפשר להדחיק כמה שרוצים, אבל בסוף הכל יוצא בכל מיני דרכים". מנחות התכנית, הודה קוטבי וקאת'י לי גיפורד, שאלו את ספלינג על יחסיה העכורים עם אמה, והאם האשפוז שינה משהו בתקשורת ביניהן. ספלינג ביקשה לה להכנס לנושא, אך הודתה שלא שמעה מאמה במשך כל השהות שלה בבית החולים. טורי אמנם יצאה מזה, אבל הלב השבור והארנק המרוקן יהיה קשה לתקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בריאות. ספלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully