וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבורו המירוץ לא נגמר לעולם: רון שחר כותב על "המירוץ למיליון"

רון שחר

21.11.2014 / 0:00

מיוחד לוואלה! תרבות: רגע לפני תחילת העונה הרביעית של "המירוץ למיליון", רון שחר חוזר אל נקודות הסיום המרגשות שלא יוצאות לו מהראש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפסיק להתרגש. רון שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 2: נקודת הסיום של בר ואינה בגן הבוטני בסינגפור

בר ואינה התחילו את המירוץ במקומות האחרונים. באמצע העונה הן הצליחו להגיע למקום הראשון בקטע המירוץ בפראג, אחרי שאיבדו את כל הכסף שלהן. כשהודעתי להן שהן סיימו במקום הראשון, הן פשוט לא האמינו. אותה סצנה התרחשה גם בנקודת הסיום האחרונה של המירוץ, אלא שהפעם היה מדובר בנקודת הסיום החשובה מכולם, זו שמוענקים בה מיליון שקלים למנצח. אחרי שהן יצאו ראשונות ממשימת האקסטרים במלון מרינה ביי סאנדס, בעודן עושות את דרכן לנקודת הסיום, הן הלכו לאיבוד כשהאחים אורן ואלון נושפים בעורפם. ניווט, למי שזוכר, לא היה הצד החזק שלהן. הן באמת היו בטוחות שהפסידו את המירוץ בגלל ניווט כושל ומה רבה ומרגשת היתה ההפתעה שלהן. "הסינדרלות של המירוץ" כמו שקראתי להן – הזוג שאף אחד לא האמין שיוכל, יכל גם יכל.

בר ואינה. אביב חופי
זוכרים אותן? בר ואינה/אביב חופי

עונה 3: נקודת הסיום האחרונה של העונה במלון גרנד הוטל בטייפה, טיוואן

טליה וקובי היו בטוחים שהם הפסידו את המירוץ, והיו להם את כל הסיבות. הם יצאו לנקודת הסיום במקום השני והתברברו לא מעט בחיפוש אחרי הרמז שיוביל אותם לנקודת הסיום. אבל במירוץ, חוסר המזל של אחד יכול במהירות להפוך למזלו של האחר. מעיין ובת אל שהובילו כל הדרך לנקודת הסיום, פספסו את הפנייה הנכונה למלון וכך, פספסו גם את המיליון. טליה וקובי נכנסו לנקודת הסיום בידיעה בטוחה שהם הפסידו ואף פתחו בנאומי הפסד על הכשלון הצורם. מולם עמדתי – יחד עם שאר מודחי העונה, במחזה אירוני במיוחד, כשכולם יודעים ורק הם לא. שנייה אחרי, שיתפתי אותם בסוד הקטן ,שכולם יודעים חוץ מהם, והמעבר מתחושת ההחמצה לתחושת הניצחון היה קיצוני ומרגש כאחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון מפתיע. קובי וטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 2: נקודת הסיום של חצי הגמר על גג מלון מארינה ביי סאנדס בסינגפור

כבר התרגלתי לריבים של טום ואדל, זה היה אחד מסימני ההיכר של העונה אבל הריב הזה היה יוצא דופן. אחרי שהם שחו בבריכה שנמצאת בקומה ה-55 אל נקודת הסיום שהיתה בקצה השני של הבריכה, הם יצאו קפואים מהבריכה ועדיין רבו כשהם מגמגמים. אפילו הנוף עוצר הנשימה לא הסיח את דעתם ממה שהם יודעים לעשות הכי טוב.

עונה 3: הפרישה של רוני ואנדריאה מהמירוץ

המירוץ היא חוויה פיזית לא קלה בכלל. על אחת כמה וכמה אם אתה כבר מתקרב לגיל שישים. כולי הערכה לזוגות לא צעירים שהיו במירוץ עד כה, כי ברור לי שהם זוגות שצריכים להוציא עצמם יותר מאחרים. אנדריאה ורוני, זוג בפרק ב' של חייהם , היו זוג מקסים ואהוב במיוחד שלא הצליח לשרוד את קטע המירוץ הראשון בספרד. מה שהיה מרגש בנקודת הסיום שלהם הוא הכבוד וההערכה שנתנו להם שאר המתמודדים שעל אף שסיימו לרוץ כרגע קטע מירוץ ארוך ומתיש, התעקשו להמתין סמוך לשטיח נקודת הסיום על מנת להיפרד מרוני ואנדריאה באופן אישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג מקסים ואהוב במיוחד. רוני ואנדריאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה 3: נקודת הסיום של מעיין ובת אל ברבע הגמר באריזונה

בגדול, כל נקודת סיום של מעיין ובת אל היתה חגיגה בפני עצמה, אבל חגיגה אחת שזכורה לי יותר מכל היתה זו שהעלתה אותן אל חצי הגמר. בעודנו עומדים בשדה מדהים של קקטוסים מטורפים בגודלם באמצע שומקום באריזונה, הודעתי למעיין ובת אל שהן הזוג הרביעי שעולה אל חצי הגמר. מהרגע שהכרזתי את ההכרזה המשמחת, הבנות לא הפסיקו להרעיף עליי אהבה ולהודות לי שהעליתי אותם לחצי הגמר, אני מצידי התעקשתי שהן יבינו שמי שהביא אותן לחצי הגמר הם כוח הרצון והפייטריות שלהן לאורך העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאושרות. מעיין ובת אל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרק הפתיחה של העונה הרביעית של "המירוץ למיליון" ישודר בשעה 21:00 במוצ"ש ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully