וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נוספת: "ביל קוסבי אנס אותי כשהייתי בת 19"

21.11.2014 / 11:22

תרז סרניז הוא שמה של מתלוננת נוספת, שטוענת שבשנת 1976 ביל קוסבי סימם ואנס אותה. "ללא בגדים, בעמידה, הוא היה מאחוריי", היא מתארת

פרשת ביל קוסבי הופכת איומה יותר, כשמתלוננות נוספות נחשפות ומתארות את סיפורן. תרז סרניז (57), אחות המתגוררת בפלורידה, סיפרה אתמול (חמישי) שקוסבי אנס אותה בשנת 1976, בהיותה בת 19. לדבריה, כשהלכה אל מאחורי הקלעים של תכנית בלאס וגאס, קוסבי נתן לה שני כדורים וכוס מים ואמר: "קחי את אלה".

"הזיכרון הבא שלי הוא בבירור שהרגשתי מסוממת, ללא בגדים, בעמידה", היא מתארת, "ביל קוסבי היה מאחוריי וקיים איתי יחסי מין". לאחר המקרה, נשארה תרז עם קוסבי במלון בלאס וגאס, אך איננה זוכרת לכמה זמן והאם קיימו שוב יחסי מין. לטענתה, לבסוף חששה שהיא בהריון וקוסבי אמר לה לעזוב. השניים שמרו על קשר במהלך השנים שעברו.

סרניז אמרה שהגישה תלונה למשטרת פילדלפיה בינואר 2005 המפרטת את טענותיה. דוברו של קוסבי לא הגיב למקרה, אך על התלונות הקודמות אמר עורך דינו: "טענות מפוקפקות. העובדה שהן חוזרות על עצמן לא הופכות אותן לנכונות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלונתה של סרינז מתווספת לאחרות שהצטברו, בין היתר גם זו של הדוגמנית לשעבר ג'ניס דיקנסון. על רקע גל ההאשמות, נטפליקס הודיעה כי ביטלה את ספיישל הסטנד-אפ בכיכובו של קוסבי.

עוד באותו נושא

ממשיך להסתבך: תלונת אונס נוספת נגד ביל קוסבי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully