וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרת חשפה: "עזבתי את בעלי לטובת דמות שיצרתי"

23.11.2014 / 11:47

ג'ודי אלן מלפס, מחברת הטרילוגיה האירוטית "הגבר הזה", סיפרה כי החליטה לעזוב את בעלה לאחר שלא עמד בסטנדרטים של הדמות הגברית שמככבת בספריה

לטוויסט העלילתי הזה אף אחד לא ציפה. ג'ודי אלן מלפס, מחברת הטרילוגיה האירוטית "הגבר הזה", מסעירה את בריטניה לאחר שחשפה כי לאחר 11 שנות נישואין, עזבה את בעלה לטובת דמות שכתבה.

מלפס בת ה-34 סיפרה כי התאהבה בג'סי וורד, הדמות הגברית הראשית בטרילוגיה האירוטית שיצרה. "כל הגברים בטרילוגיה חזקים, מצליחים ומתוחכמים. האישיות החזקה של ג'סי וורד קסמה לי. אין מנוס מלהודות שהתאהבתי בו. ככלות הכל, יצרתי אותו בגלל סיבה מסוימת. כל אישה זקוקה למאהב דמיוני כדי להלהיב את המציאות האפורה של חייה. רציתי ליצור את סיפור האהבה המושלם אבל ההצלחה של ספריי והפופולריות של הדמויות שברו את נישואיי". לדברי מלפס, היא ובעלה נישאו בגיל צעיר וכי לאחר זמן מה חשה שעמום מהשגרה. למלפס ובעלה שני ילדים ומלפס טוענת כי כעת, שני הדברים החשובים בחייה הם הקריירה וילדיה.

טרילוגיית "הגבר הזה", שמכרה 500 אלף עותקים עד כה ויצאה גם כאן בישראל בא(ה)בות הוצאה לאור, עוקבת אחרי מערכת היחסים הרומנטית בין מעצבת פנים צעירה וגבר פלרטטן וסקסי.

האזינו לספר הראשון בטרילוגיה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully