וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מאחורי הקלעים: עברו של קוסבי ממשיך לרדוף אותו

24.11.2014 / 11:15

בעקבות גל האשמותיו באונס ביטל ביל קוסבי לאחרונה את הופעתו בתוכניתו של דיוויד לטרמן, ואישה מצוות ההפקה מתארת דרישות ביזאריות של הכוכב מאחורי הקלעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביל קוסבי שמח ועל בטן מלאה בימים הטובים של "משפחת קוסבי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאי והשחקן ביל קוסבי, שאמור היה להתארח בתוכניתו של דיוויד לטרמן ביום רביעי שעבר, ביטל את ביקורו בה על רקע חזרתן של האשמות אונס כלפי קוסבי. הגל הזה החל לתפוס תאוצה מחודשת באוקטובר כאשר הקומיקאי חניבעל בורס התייחס לפרשה במהלך מופע סטנד-אפ שלו, קטע שצולם מהקהל והפך לוויראלי. מאז חשפו עוד ועוד נשים בזו אחר זו כי קוסבי תקף אותן מינית, בהן הדוגמנית ג'ניס דיקינסון והשחקנית מישל הרד ("חוק וסדר: מדור מיוחד").

כעת מדווחת מקור מהסט של דיוויד לטרמן כי הנשים בצוות ההפקה נושמות לרווחה. התארחויות של ביל קוסבי בעבר הביאו עמן שלל דרישות מופרכות וביזאריות הנוגעות לנשים בצוות. "הוא כלל ברשימת הבקשות שלו לפני שהגיע, שכל הבחורות הצעירות, מתמחות ועוזרות, יגיעו לחדר ההמתנה שלו מאחורי הקלעים וישבו ויצפו בו אוכל קארי", אמרה המקור לניו יורק דיילי ניוז. "אף אחת לא הייתה אומרת מילה, והוא פשוט היה יושב שם בשקט, אוכל ומכריח אותנו לצפות".

במקביל חשף עובד של NBC לשעבר, שם שודרה סדרת הלהיט "משפחת קוסבי", כי היה ה'פיקסר' של הכוכב, האיש שאחראי לסדר את הבלגן שהשאיר מאחוריו. פרנק סקוטי, כיום בן 90, שמר על דלת חדר ההלבשה של קוסבי בשנים 1989-90 כאשר הקומיקאי הביא אל חדרו דוגמניות ושחקניות צעירות, ואחרי שקוסבי סיים איתן, סקוטי היה משלם להן אלפי דולרים מדי חודש כדי לשמור על שתיקתן. אחת מהנשים הללו, לדברי סקוטי, הייתה שון ברקס, שלאורך השנים בתה טענה כי קוסבי הוא אביה הביולוגי.

נציגיו של קוסבי ממשיכים להכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדו, תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות. עד כה 17 נשים האשימו את קוסבי מאז שהטענות כלפיו צפו שוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully