וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה לא טוב, אבל בטוח טוב שהיה: הפאשלות הטלוויזיוניות הגדולות של 2014

27.11.2014 / 16:58

רגע לפני שהשנה האזרחית מסתיימת ומותירה אותנו רק עם זכרונות על שנת שגשוג ופריחה, חזרנו לפאדיחות הקטנות שהתרחשו בזמן אמת בטלוויזיה ב-2014. המצלמות, מתברר, קולטות הכל

צילום מסך

הכניסו כאן קלישאה על קרח

יונית לוי מרגישה בבית באולפן חדשות 2 וזה די טבעי, היא מבלה במקום הזה כל כך הרבה שעות, זה לגמרי הבית השני שלה. קלטתם מה עשינו כאן, כן? בכל מקרה, בתחילת חודש אוקטובר, בזמן שראש ממשלת ישראל נאם באו"ם, שכחה לוי שהמיקרופון שמוצמד לבגדיה עדיין עובד והחלה לומר את אשר על דעתה. ומה היא אמרה? בעיקר דברים כמו "אלוהים אדירים, 45 דקות של 'חמאס איז ISIS (דאעש), ISIS איז חמאס'". אחת המצלמות, בדרך לא דרך, קלטה את דבריה שהגיעו, בדרך לא דרך, גם לאינטרנט ומשם הדרך (!) ללינצ'טרנט היתה קצרה. וחמאס? חמאס איס אייזיס.

רוני דניאל בבית, שקט בבית

רוני דניאל, יודע כל עולל, הוא אחד מהאוצרות הלאומיים של מדינת ישראל. סביר להניח שבזכות דניאל יצאו לדרך כמה מבצעים צבאיים סודיים במיוחד. ולפעמים, כשמישהו מפריע לרוני דניאל, הוא ממהר להזיזו מהדרך, שלא נאמר, לגרשו מהפריים. וזה בדיוק מה שקרה בשיאו של "צוק איתן". מילואימניק תמים העז להיכנס לפריים ולגנוב את אור הזרקורים מדניאל. דניאל, בתגובה, חבט בו קלות ורמס את חלומותיו של המילואמיניק על אבק כוכבים רומנטי. קלאסה.

ישראל נגד העולם - טייק 12,981

ואם כבר "צוק איתן", המילואימניק התמים מהפיסקה הקודמת לא היה הנפגע היחיד. פיראס ח'טיב, כתב BBC בערבית בישראל, הותקף ע"י עובר אורח בזמן ששידר מגבול רצועת עזה. עובר האורח, ללא ספק ישראלי טוב לב, סינן לעברו מילים כמו "יא בן שרמוטה" וגרם לח'טיב להחזיר את השידור לאולפן ולומר לקולגה שלו: "אני נאלץ להפסיק את השידור כיוון שאנחנו מותקפים על ידי ישראלים". תקשורת, היא תמיד עוינת.

גם אישה וגם ילדה

שנה אחרי פרשת "משחקי חברה" ולא רבים זוכרים שאייל גולן העלה מהאוב את השד העדתי וטען כי מוצאו השפיע על סיקור הפרשה בתקשורת. קוטלר, באופן חריג, איבדה את סבלנותה בשידור חי והתפרצה. "אני לא אשכנזיה, עוד לא התחלתי לקרוע אותך אייל גולן, שמעת אותי? ואני אעצור כאן, איזו חוצפה, הוא מעצבן אותי. לא ייאמן, שישתוק, שפשוט ישתוק". אין מה לעשות, פשוט צריך לסיים עם המילים הנהדרות משירו של גולן "אישה וגם ילדה": "את האישה שלי, נסיכה שלי, אני אוהב אותך, אישה וגם ילדה".

ללעוס, לא לבלוע

נכון לכתיבת שורות אלה, פרשת ביל קוסבי מאיימת להכניס את פרשת הרפז לכיס הקטן. מדי יום נחשפת מתלוננת חדשה שטוענת שהקומיקאי בן ה-77 אנס אותה ולמען האמת, כבר קשה לעקוב אחרי פאזל האינטרסים האנושי. לקלחת הזו נזרק דון למון, מגיש ב-CNN, ששאל את אחת המתלוננות שאלה פשוטה: מדוע לא נשכה את איבר מינו של קוסבי במקום, ובכן, לבצע בו מין אוראלי. מיותר לציין שלמון התנצל לאחר מכן.

פרויד, שרית חדד. שרית חדד, פרויד

העונה השלישית והבלתי נגמרת של "דה וויס" נמשכה למעלה מחמישה חודשים. בין היתר בגלל "צוק איתן" אבל בואו נודה בזה, לזכיינית רשת יש נטייה למרוח תוכניות ריאליטי. גם שרית חדד, המנטורית האמיצה, שמה לב שבמקום לנפוש במיקונוס, היא עדיין נמצאת בנווה אילן ופלטה בזמן גמר העונה: "אני כבר שלוש שנים עושה את העונה הזאת... את התוכנית הזאת". סשנים פסיכולוגיים התפוצצו על פחות מזה.

כרטיס אדום

בשעה טובה, יונה ויזנטל הרחיק את יורם ארבל ממגרשי הספורט והצופה הישראלי נשם לרווחה. עד ההרחקה המדוברת, ארבל הצליח להרוס, כצפוי, את מונדיאל 2014. מה הוא כבר עשה? בין היתר התייחס לשחקן שלא שיחק, הגיע למשחק באיחור, טען ששער שהובקע בבעיטה חופשית בכלל הובקע בקרן. גם דני נוימן, שישב ליד ארבל באותו מונדיאל, סיפק כמה טעויות בלתי נשכחות כמו שילוב ריאל מדריד בתחרות. ריאל מדריד, אם תהיתם, היא לא נבחרת אלא קבוצת כדורגל.

וארבל, כמולטי-טאסקר שהוא, יכול להרוס גם כדורסל. צפו:

בגדים, הם תמיד נעלמים

לכאורה, לא מדובר בפאשלה. אורטל בן דיין היתה מודעת למצלמות בבית "האח הגדול" והיא ידעה שהסצנה בה היא מסירה את בגדיה במקלחת מול עיניהם הנדהמות של דיירי הבית תשודר. הפאשלה היא של ערוץ 2 ששידר את הסצנה בפקסול לא ממש מרשים ודהר עליה בדרך לרייטינג. לחובבי הגברים חיכתה הפתעה אחרת באותה מקלחת: איבר מינו של דורון מירן פרץ לחופשי מבעד לחלוק אותו לבש. מזעזע, אנחנו יודעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחת לשנה הבאה

לרוב קשה לחזות היכן ומתי תתרחש טעות בשידור חי. לכן הרשו לנו לפנטז על הסנריו הבא. ערב, כל עם ישראל יושב מול גמר "מאסטר שף" שמשודר בשידור חי. במהלך חסר תקדים, מחליטים בהפקה שלא לצלם מראש את משימות הבישול אלא לקיים אותן מול כל האומה. פינג'ב, המהגר ההודי שהתגייר באמצע העונה לאחר שהתאהב ביפעת, המתנחלת לשעבר, מחליט לבשל למשימת הגמר צ'יקן טיקה עם טוויסט - נגיעות מטבוחה כבושה.

פינג'ב מתחיל לעבוד על המטבוחה כשלפתע, ברגע שהוא צולה את הפלפלים, שערה של מיכל אנסקי עולה באש בשידור חי. בצר לה, היא נאלצת להכניס את ראשה לסיר המרק היפני שמכינה שירלי, היפסטרית מחולון שהצהירה שלא התקלחה במשך שלוש שנים, ולעזוב את הפורמט.

שכחנו פאשלה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully