וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פרסונס פרוג'קט יגיעו להופעה בישראל

1.12.2014 / 10:33

פרסונס ולהקתו, מהמצליחות של שנות השבעים והשמונים, יופיעו ב-10 בפברואר 2015 בהיכל הספורט יד אליהו בתל אביב. מכירת הכרטיסים תחל מחר (שלישי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלן פרסונס פרוג'קט/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת אלן פרסונס פרוג'קט, מהמצליחות של שנות ה-70 וה-80, מגיעה להופעה בישראל בתאריך ה-10.2.15, בהיכל הספורט יד אליהו (היכל נוקיה) בתל אביב. לאלן פרסונס, היוצר והמפיק המוזיקלי, היה במהלך חייו חלק נכבד בייצור של אלבומים משמעותיים הכוללים את הביטלס, פול מקרטני כסולן ופינק פלויד.

בהופעותיו החיות הראשונות בסוף שנות ה-60, ניגן פרסונס בגיטרות בלוז ופולק אקוסטיות וכגיטריסט מוביל בתזמורת בלוז בעיר הולדתו, לונדון. עם זאת, לאחר שהוצעה לו עבודה באולפני אבי רוד המפורסמים, כשהיה בן 19, עולם ההקלטות כבש אותו. בשנת 1975 פגש פרסונס את אריק וולפסון, שהפך לאמרגנו והצטרף אליו כשותף לכתיבת שירים ולביצועם במסגרת The Alan Parsons Project. האלבום היה ראשון בשרשרת של להיטים שהגיעו אל קצם ב-1987, אז נפרדו דרכיהם ופרסונס החל ליצור תחת שמו בלבד. ב-2004 פרץ למתחמי המוזיקה האלקטרונית עם האלבום "A Valid Path".

במרוצת השנים זכה אלן בפרסים רבים, ובכלל זה במועמדויות לפרס ה"גראמי", בפרס על שם הגיטריסט לס פול בשנת 1985 ולאחרונה אף צורף להיכל התהילה של טקס פרסי Diva, שנערך במינכן ביוני 2012, כאות הוקרה על מפעל חייו.

מכירת הכרטיסים להופעה בישראל תחל מחר, 2 בדצמבר, בשעה 8:00 בבוקר, דרך משרד הכרטיסים "לאן" בטלפון 8780* או דרך אתר החברה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ל-799 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully