וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפברואר הקרוב: אהוד בנאי ומשינה במופע משותף

2.12.2014 / 7:50

שבע שנים לאחר "נפגשים בסיבוב", אהוד בנאי ומשינה חוזרים להופיע ביחד. "להיפגש בסיבוב עם משינה זו שמחה גדולה. ובפעם השנייה אפילו השמחה כפולה", אומר אהוד בנאי

צילום: ינון סלוצקי, עריכה: שחר בארי

בשנת 2007 יצאו משינה ואהוד בנאי למסע ההופעות "נפגשים בסיבוב" וגרמו לעשרות אלפי אנשים ליהנות מערבים מוזיקליים מיוחדים. כעת, האיחוד המתבקש יוצא לפועל פעם נוספת.

"להיפגש בסיבוב עם משינה זו שמחה גדולה. ובפעם השנייה אפילו השמחה כפולה. בפגישת העבודה הראשונה שעשינו לפני הסיבוב הקודם, דיברנו על כך שנחלק את הערב בינינו ואחר כך נעשה קטע משותף. מהר מאוד הסתבר שהקטע המשותף יימשך לאורך המופע כולו. החיבור המוזיקלי והאנושי היה כל כך כיפי ומוצלח שלא מצאנו סיבה להיפרד. כתריסר נגנים על הבמה בחגיגה של צליל וקצב, עם שירים מכל האלבומים ומכל התקופות. החיבור הנפלא הזה מחזיר אותי שוב אל נקודת ההתחלה, לקראת סוף שנות השמונים, הרגע שבו "רכבת לילה לקהיר" יוצא לאור, "עיר מקלט" בעקבותיו, משינה מזמינים אותי להיות אורח במופע הפארק הראשון שלהם, וכשאני יורד מהבמה אני מבין שמשהו בחיי עומד להשתנות. ומאז הקשר הולך ומעמיק, עם נקודות מפגש בלתי נשכחות כמו פסטיבל הבלוז בנמל חיפה, מפוחית ב"לילה בעיר" מתוך "מפלצות התהילה", סיבוב ההופעות המשותף לפני שבע שנים, ועכשיו, מפגש חדש ב2015, עם שמחת התחדשות ואהבה רבה", א מר אהוד בנאי.

"החיבור בין משינה לאהוד הוא חיבור טבעי. מתחילת הדרך בשנות השמונים כבר אז השתלבו הדרכים בינינו. אהוד נרתם לעזרה בכתיבת 'רכבת לילה' והתארח במופע של משינה בפעם הראשונה ומאז הכל כתוב בספרי הרוקנרול הישראלי. 'משינה ואהוד' זורק אותי לדילן אנד דה בנד לניל יאנג ופרל ג'אם ולעוד חיבורים גדולים ברוק. אהוד מביא את קסם המילים, את המקום, את החיבור לשורשים ומשינה מביאה את הכישוף, הדרייב ואת השירים שמספרים את הסיפור של כולנו. האנסמבל הגדול על הבמה נותן לי תחושה של התחדשות וזורק את השירים של כולם למקומות שהם עוד לא היו. חבורה גדולה של חברים שמנגנים בשביל ליהנות מהרגע. כיף לשיר קצת אהוד בנאי וכיף לי לשמוע את אהוד שר משינה. החיבור המשפחתי ביננו מאפשר לנו לנגן גם שיר של אבא שלי, מה שמרגש אותנו מאד. נפגשים בסיבוב הפך לדבר שאנחנו מחכים שיקרה וכבר בחזרות על נפגשים בסיבוב 2 יש פינטוזים על עוד עשר שנים קדימה. אז כמו שאומרים אצלנו – נפגש בסיבוב", מסר יובל בנאי.

משינה ואהוד בנאי יופיעו בהיכל התרבות בתל אביב בתאריכים 17,18 בפברואר. מחיר כרטיסים החל מ-150 ש"ח. לרכישה אתר זאפה או חייגו *9080 וגם אתר איוונטים או חייגו *9066.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully