וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביל המפלצת אנס אותי". צפו בג'ניס דיקנסון נשברת בשידור חי

2.12.2014 / 14:28

ג'ניס דיקנסון יוצאת למתקפה נגד ביל קוסבי, שלדבריה אנס אותה לפני 32 שנים. "לעזאזל איתך ביל קוסבי... אני אומרת שאתה אנסת אותי"

יוטיוב

דוגמנית העל לשעבר ג'ניס דיקנסון נשברה במהלך ריאיון שהעניקה לרשת CNN. הריאיון עסק בהאשמותיה של דיקנסון נגד קוסבי. דוגמנית העל לשעבר טוענת כי הקומיקאי בן ה-77 אנס אותה לפני 32 שנים. דיקנסון אמרה בריאיון כי לא חשדה בקוסבי, "המפלצת" כפי שהיא מכנה אותו כיום, מאחר והיה נשוי. דיקנסון סיפרה כי מנהלו המוזיקלי של קוסבי סייע לקוסבי לסמם אותה ולאחר מכן עזב את ביתה. "לעזאזל איתך ביל קוסבי... אני אומרת שאתה אנסת אותי בשנת 1982", זעמה דיקנסון כשעומתה עם תגובתו של קוסבי שטען שמדובר ברמיזות בלבד.

לפי דיקנסון בת ה-59, האונס התרחש בעת שנפגשה באגם טאהו בארצות הברית. קוסבי, לפי הטענות, סימם את דיקנסון בעזרת כוס יין אדום וגלולה לאחר שהתלוננה על כאבי בטן שנבעו מהמחזור החודשי. בריאיון שהעניקה דיקינסון ל-ET בחודש שעבר סיפרה כי התעוררה בבוקר למחרת כשהיא עירומה, מבולבלת ובין רגליה מרוח זרע. דיקנסון סיפרה גם כי לפני שהתעלפה בלילה, היא זוכרת את קוסבי מתפשט. דיקנסון טענה כי האונס לכאורה הושתק ע"י עורכי דינו של קוסבי לאחר שניסתה לכתוב עליו באוטוביוגרפיה שפרסמה בשנת 2002. "אני מספרת על זה עכשיו כי זה הדבר הנכון לעשות", אמרה דיקנסון בת ה-59.

מרטי זינגר, עורך דינו של קוסבי, מסר בזמנו ל-"The Wrap" כי טענותיה של דיקנסון הן המצאה. בנוסף, סינגר הכחיש את דבריה של דיקנסון בנוגע למגעים בין עורכי דינו של קוסבי לבין הוצאת הספרים בה דיקנסון פרסמה את האוטוביוגרפיה שלה.

קוסבי הואשם בשבועות האחרונים כי תקף מינית באלימות נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully