וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מי ניסה לסחוט את יוצר "האח הגדול"?

9.12.2014 / 9:12

ג'ון דה מול מסתבך עם אדם בן שבעים, "שני גברים וחצי" זוכה לתאריך סיום רשמי, קאסט "בלש אמיתי" מתעבה ויותר מדי אנשים בעולם הבידור מתאבססים על פיטר פן. סיכום חדשות הטלוויזיה מארה"ב

ג'ון סטיוארט מתחיל עם אנג'לינה ג'ולי בשידור

ג'ון סטיוארט החזיק מעמד חמש דקות שלמות לפני שהוא יצא מפוזת המראיין ועבר לאייש את משבצת המעריץ והתחיל עם אנג'לינה ג'ולי, שהגיעה השבוע לאולפנו כדי לקדם סרט חדש בבימויה. "את יודעת שאם בסוף היית איתי במקום עם בראד פיט", אמר סטיוארט, "חיבור שמות המשפחה שלנו – סטיוארט וג'ולי – היה 'סטולי'. יכולנו להיות מותג של וודקה". לאחר מכן הוא הוסיף כי הוא אוהב לפגוש אותה בכל פעם מחדש וכי כבר כשנתקל בה 20 שנים קודם לכן, "היה לה כישרון שיצא מכל מיני מקומות שונים". הפלירטוטים לא נפסקו שם, וג'ולי תרמה גם היא את חלקה בכך שאמרה כי היא נהנית לבוא לתוכנית וכי היא ופיט צופים קבועים. לכך הגיב סטיוארט: "כשאתם צופים בתוכנית מה בראד לובש? רק מכנסי פיג'מה בלי חולצה?" – "לפעמים", אמרה ג'ולי.

מי ניסה לסחוט את יוצר "האח הגדול"?

משטרת הולנד עצרה השבוע גבר בן 70 בחשד שניסה לסחוט את יוצר "האח הגדול" ו-"דה וויס" ג'ון דה מול. על פי החשד, האיש שלח מכתבים לדה מול בהם איים לפגוע בבני משפחתו אם לא ישלם לו. השוטרים הצליחו למצוא התאמה בין DNA שנמצא על המעטפות לזה של האיש. לא ברור אם יש לו קשר למי מבני משפחת דה מול או לחברת ההפקה טלפה.

בוגר "דקסטר" מצטרף ל"בלש אמיתי"

סי. אס לי, מי שגילם את איש המז"פ הנהדר מסוקה בדרמת המתח "דקסטר", מצטרף לעונה החדשה של "בלש אמיתי". לי צפוי לגלם את ריצ'רד גלדוף, תובע מטעם המדינה בעל שאיפות פוליטיות גבוהות, חלקלק ונטול מצפן מוסרי. בעונה הקרובה צפויים לככב גם קולין פארל, וינס ווהן, רייצ'ל מקאדמס וטיילור קיטש והיא תעסוק בעלילותיהם של שלושה שוטרים המנווטים ברשת של קונספירציות שהתפתחו בעקבות חקירת מקרה רצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'יין קרקובסקי עושה אודישן לתפקיד פיטר פן

ג'יין קרקובסקי, הבלונדינית שהקסימה אותנו בשנות ה-90 ב"אלי מקביל" ובשנים האחרונות בקומדיה השנונה "רוק 30", מנסה כעת את מזלה בהצגות ילדים. בערך. צפו בסרטון שהפיקה חבורת "Funny Or Die" בו מגיעה קרקובסקי לאודישן לתפקיד פיטר פן.

ובאותו הנושא: צפו בכריסטופר ווקן עושה קפטן הוק מתוך המופע החי "פיטר פן"

רשת NBC המשיכה השבוע עם המסורת החדשה של הפקות גדולות בשידור חי ("צלילי המוזיקה" למשל הוכתרה כהצלחה) וחגגה את ההפקה המחודשת של פיטר פן בכיכובה של אליסון וויליאמס כפיטר עצמו לצד כריסטופר ווקן בתפקיד קפטן הוק. צפו בווקן שר ומפזז על הבמה לצד חבורת פיראטים.

מתי "שני גברים וחצי" תסתיים?

עבור הצופה הממוצע, הסדרה "שני גברים וחצי" נמנית על אותן סדרות שהשאלה "מה? זה עדיין משודר?" פשוט מתבקשת לגביהן. השבוע נודע כי הסדרה הוותיקה ששרדה (לעתים בקושי רב) 12 עונות, תגיע לסיומה ב-19 בפברואר בפרק ספיישל בן שעה. בשתי העונות האחרונות החליף אשטון קוצ'ר את צ'ארלי שין שהצליח להסתכסך עם יוצר הסדרה ולצאת ממנה בקול תרועה רמה לאחר עשור בתפקיד, ובכן, עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, ביי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully