וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית ריאליטי חדשה תנסה לשכנע זונות לפרוש

11.12.2014 / 11:09

ז'אנר הריאליטי זוכה לתגבורת נוספת: תוכנית חדשה תציב במרכזה כומר שינסה לשכנע זונות להפסיק לעבוד בשמונה דקות בלבד. "היתה מישהי שאמרה שחיכתה שמישהו יסייע לה", מספר מפיק התוכנית

אומרים שז'אנר הריאליטי מדרדר את הצופים, אז אומרים. תוכנית ריאליטי חדשה שמצטלמת בימים אלה ושתשודר בערוץ A&E מציעה אלטרנטיבה. "8 דקות" (שם זמני) תעקוב אחרי שוטר לשעבר שמפתיע זונות ומנסה לשכנע אותן לפרוש מהמקצוע בשמונה דקות בלבד.

קווין בראון, כומר שהיה בעברו שוטר, הוא הדמות שעומדת במרכז התוכנית. לדברי טום פורמן, מפיק הסדרה, בראון ינצל את כישוריו ואת נסיונו כשוטר כדי לזהות זונות שאולצו לעסוק במקצוע ולאחר שיאתר אותן, יציע להן לפרוש ולפתוח בחיים חדשים. פורמן סיפר כי כמחצית מהזונות שיופיעו בסדרה, הסכימו לפרוש מהמקצוע.

"היתה זונה אחת שפרצה בבכי ואמרה 'חיכיתי שמישהו יציע לי מוצא'", סיפר פורמן ל-Entertainment Weekly. לפי פורמן, אף זונה לא זעמה או נטרה טינה על מעשיו של בראון. פורמן הסביר עוד כי לבראון הוקצו שמונה דקות בלבד לנסות לשכנע את הזונות לפרוש שכן לפי נסיונו של בראון, זהו פרק הזמן הממוצע בו הזונות עלולות לחוש אי נעימות ולהתקשר לסרסור - סיטואציה שעלולה להידרדר לאלימות. דרך נוספת בה בראון מגן על עצמו כוללת את חברי הקהילה מהכנסייה אשר משתפים עימו פעולה ומתצפתים מבחוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully