וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב: "גט" מועמד לפרס הסרט הזר הטוב ביותר

11.12.2014 / 15:26

סרטם של רונית ושלומי אלקבץ הוא בין המועמדים בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר בטקס גלובוס הזהב ה-72. "ההתרגשות גדולה והשמחה אדירה. תודה לכולם", אמרה אלקבץ לוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי

הפתעה גדולה בהכרזת המועמדויות לטקס גלובוס הזהב ה-72: הסרט הישראלי "גט" זכה למועמדות בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר. "גט" מועמד לצד "אידה" הפולני ו"לוויתן" הרוסי, שעדיין נחשבים פייבוריטים. עוד מועמדים: "Tangerines" מאסטוניה ו"פורס מאז'ור" משבדיה. טקס גלובוס הזהב ה-72 ייערך ב-11 בינואר 2015.

"עוד לא הספקתי להבין איפה אני נמצאת", אומרת אלקבץ לוואלה! תרבות בדרכה לארץ, "תוך מספר שניות המטוס ממריא בדרך לארץ. ההתרגשות גדולה השמחה אדירה. באמת שהייתי רוצה לשתף את העולם בשמחה, אבל אני תכף ממריאה. כשנגיע לארץ נרים כוסית ונחגוג, אבל זה באמת הישג אדיר ונפלא ותודה לכולם על הברכות והתמיכה. שיהיה לנו בהצלחה".

"גט", כזכור, זכה מוקדם יותר השנה בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר, ומייצג את ישראל בניסיון להתברג במועמדויות לפרסי האוסקר. ב"גט" מגלמת רונית אלקבץ את ויויאן מסורבת הגט. היא והטוען שלה זקוקים לעילה כדי לחייב את בעלה בגירושין, ובאין אחת כזאת, על ויויאן לחכות שנים. סדרת הדיונים בבית הדין הרבני הופכת למופע קפקאי קומי, בו ה"נתבע" הוא המחליט היחידי על פסק דינו.

  • עוד באותו נושא:
  • גט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully