וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו ל"יום אחד יעבור הזמן" של איתמר רוטשילד

14.12.2014 / 10:37

הסינגל השני מתוך אלבומו החדש של איתמר רוטשילד יוצא היום לראשונה בוואלה! תרבות. "פרויקט ההדסטארט שאני מריץ בחודש האחרון הבהיר לי שיש רבים ששמחים לקנות את האלבום שלי"

יח"צ - חד פעמי

"יום אחד יעבור הזמן" הוא סינגל שני מתוך האלבום החדש והשלישי במספר של איתמר רוטשילד "בין שקיעה ובין זריחה". את שני האלבומים הראשונים הפיק נועם ענבר (הבילויים) ואילו באלבום הזה עבר איתמר עם נעם רותם שגם כתב והלחין את הסינגל הראשון מתוכו.

"על האלבום החדש עבדתי עם נעם רותם במשך שנתיים", מספר רוטשילד לוואלה! תרבות ומוסיף, "נעם גר מחוץ לעיר ולכל פגישה איתו הייתי גונב מכונית מאחד מחבריי/בני משפחתי ועולה אליו למגדל השן. היינו מכינים קפה ומתיישבים במרפסת לרכל. בשלב מסוים נשלפה הגיטרה ואני הייתי מנגן לו שירים ומנסה לצוד איתם את תשומת ליבו. רוב השירים כבר היו קיימים במצב צבירה כזה או אחר עוד לפני תקופת העבודה המשותפת שלנו. שני שירים בלבד מתוך שירי האלבום נכתבו תוך כדי התקופה. 'יום אחד יעבור הזמן' הוא אחד מהם. מהרגע שסיימתי לכתוב ולהלחין אותו היה לי ברור שאני רוצה אותו באלבום. זה לא היה קשה לשכנע את נעם".

איתמר רוטשילד.
"נרגש מאוד מהדרך החדשה". איתמר רוטשילד
"מהרגע שסיימתי לכתוב ולהלחין את השיר היה לי ברור שאני רוצה אותו באלבום. זה לא היה קשה לשכנע את נעם"

"תוך כדי הישיבות הארוכות שלנו במרפסת של נעם עלתה שוב ושוב השאלה איך לגייס את התקציב להפקת והוצאת האלבום. אחרי שהבהרתי לו ששם משפחתי הוא מקרי בלבד ואין לי כל קשר עם הנדיב הידוע, נעם הציע שאולי כמו רבים ומתרבים מבין האמנים סביבנו בתקופה האחרונה, אנסה לגייס את תמיכת הקהל שלי דרך אתר הדסטארט. בהתחלה סירבתי נחרצות. מעצם היותי אדם די ביישן חששתי מהפנייה הישירה לקהל לרכוש את האלבום מראש. ואם לא אצליח לגייס את הסכום הדרוש? ואם זה יצטייר כקיבוץ נדבות? ואם יפנו לי עורף? עם הזמן והשיחות החוזרות ונשנות השתכנעתי שהפנייה לקהל עשויה אולי לא רק שלא להחליש אותי אלא אולי אף תעשה את האפקט ההפוך: תחזק ותיטע בי ביטחון, אמונה וחיבור. וכך אכן קורה. פרויקט ההדסטארט שאני מריץ בחודש האחרון הבהיר לי שיש רבים ששמחים לקנות את האלבום שלי מראש ובכך לסייע במהרה ליציאתו. זו תגלית נהדרת. הפרויקט כבר נמצא כמה פסיעות לפני סיום וגיוס מלוא הסכום שאני צריך לו, ואני שמח מאוד שיצאתי לדרך הזאת. השבוע, במקביל להדסטארט וליציאת השיר החדש, קורה אירוע מרגש נוסף בחיי. 'יונה' – סרט קולנוע חדש וראשון בהשתתפותי – עומד לצאת לאקרנים. את המשחק גיליתי בשנים האחרונות בלבד, ואני מוצא בו מקום משחרר ומרחיב את הלב ואת דרכי ההתבטאות שלי כאדם בעולם. מאז צילומי הסרט כבר יצא לי להשתתף בסרטים נוספים שייצאו בקרוב, ואני נרגש מאוד מהדרך החדשה הזו, ומהשתלבותה בחיי היצירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully