וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפס ביחסי אנוש" סרט השנה של פורום מבקרי הקולנוע בישראל

14.12.2014 / 18:03

"אפס ביחסי אנוש", להיט הענק של טליה לביא, סחף גם את המבקרים בישראל וזכה בפרס השנתי שלהם בקטגוריות הסרט, הבימוי, השחקנית והתגלית. ששון גבאי שחקן, "מלון בודפשט הגדול" הסרט הבינלאומי

יח"צ - חד פעמי

הקהל עם המבקרים: לאחר שהיה לשובר הקופות הגדול של השנה בארץ, "אפס ביחסי אנוש" זכה לפרגון גם מפורום מבקרי הקולנוע בישראל. אלה בחרו בו כסרט הישראלי הטוב של השנה, בישיבה מיוחדת שהתקיימה ביום שישי האחרון.

הפורום, בו חברים עשרות מבקרים מכלי התקשורת השונים בישראל, העניק לסרט של טליה לביא גם את פרסי הבימוי והתסריט, וכן חילק שני פרסים לשחקניות שלו: דאנה איבגי היא שחקנית השנה של הפורום ותמרה קליינגון היא התגלית.

לשאר הסרטים הישראלים המצוינים שיצאו השנה, נותרו רק שאריות: ששון גבאי מ"גט" זכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר, ונדב הקסלמן, הצלם של "לוויה בצהריים", קיבל פרס מיוחד על הישג אמנותי.

בניגוד לעמיתיהם ברחבי העולם, הפורום הישראלי לא בחר ב"התבגרות" כסרט הבינלאומי הטוב של השנה, אלא ב"מלון בודפשט הגדול" של ווס אנדרסון.

טליה לביא, היוצרת של אפס ביחסי אנוש, בקולנוע. ראובן קסטרו
חביבת הקהל, אהובת המבקרים. טליה לביא/ראובן קסטרו

בתגובה לזכייה, אמרה טליה לביא כי "מרגש מאוד לקבל את ההכרה הזאת. היא משמעותית עבורי. ומעבר לכך, התמיכה של המבקרים הייתה משמעותית להצלחת הסרט בקרב הקהל. תודה גדולה בשמי ובשם כל צוות 'אפס ביחסי אנוש'. אנחנו מאושרים מהבחירות". קלייגון הוסיפה "איזה כיף. תודה רבה! אני שמחה בזכייה הזו, התפקיד של אירנה הוא אחד התפקידים שהכי נהניתי לעשות. אני גם מאושרת לדעת שהסרט (אפס ביחסי אנוש) מצליח בארץ ובעולם".

ולסיכום, יו"ר הפורום פבלו אוטין הכריז כי: "פרסי הביקורת השנתיים שלנו באים לסמן שיא של שנה אינטנסיבית ומרגשת של כתיבת ביקורות והפקת אירועים קולנועיים מגוונים. נמשיך לפעול כדי לקדם את הקולנוע שאנחנו אוהבים, מוקירים ומעריכים, שכן זהו קולנוע שמשפיע על חיינו, מרגש אותנו ועוזר לנו לחשוב על משמעות קיומנו. אני מנצל הזדמנות זו כדי לברך את טליה לביא ואת כל הזוכים שלנו השנה ולהגיד שהפרס הזה הוא רק דרך צנועה להודות להם על המתנה הגדולה שהם העניקו לנו, לעולם הקולנוע ולצופים ולצופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully