וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה יומית: זוהי קריאה לכל הפנתרים - לכו להופעה של לירון עמרם!

17.12.2014 / 16:45

לירון עמרם, הפנתר שחישגז אותי, הוא הכוכב הבא של המוזיקה הים תיכונית בישראל. עוד כמה רגעים הוא יפרוץ גם לחיים שלכם עם אלבום הבכורה המצופה שלו, בשבת הקרובה הוא יופיע בתל אביב. צפו בהמלצה יומית

מערכת וואלה!

שלום לכם פנתרי תרבות. הידעתם? לירון עמרם והפנתרים יגיעו השבוע למועדון הפסאז' בתל אביב, ומאוד כדאי לכם להיות שם. עמרם הוא אחד מהמוזיקאים שמאוד כדאי לשים לב אליהם, הבחור נמצא מספר צעדים לפני פריצה ענקית ואנחנו כאן בוואלה! אוהבים אותו מאוד, אפילו צילמנו שיר בחזרה איתו ועם יהודה קיסר!

אלבום הבכורה של עמרם יוצא עוד רגע וסקאלת ההשפעות עליו רחבה – החל מהסאונד המסורתי שינק מאביו, גדול זמרי תימן אהרון עמרם, ועד פאנק רוקנרול וסינת'פופ. את אלבום הבכורה של עמרם מפיק מוזיקלית בנו הנדלר (ברי סחרוף, בלקן ביט בוקס, בטרינג טריו) ויחד עם עמרם על הבמה מנגנים הפנתרים טל כוכבי (תופים) יונתן דסקל (קלידים) ורן קאופמן (באס). בקיצור, לירון עמרם, השבוע בתל אביב, אחר כך בבאר שבע, ואחר כך במטולה. לסיכום: אם אתה לא שם, אתה לא קיים.


הופעותיו הקרובות של לירון עמרם:

מופע השקה לסינגל, 20.12, מועדון הפסאז' בתל אביב עם האורח המיוחד אורי כנרות הלא הוא UBK. יחממו את האווירה לפני ואחרי: אופיר טובול (לסה פסה) והקטיק (פורטונה רקורדס), 30 שקלים.

25.12 - עשן הזמן – באר שבע.

26.12 – חפלת צהריים "בחקורה של יעקב" מטולה.

30.12 – 22:00 MITTE הורקונוס 7 ירושלים.

הולכים להופעה של עמרם כמו פנתרים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully