וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה יומית: שבוע העיצוב בירושלים מציג חווית עיצוב טכנולוגית לכל המשפחה

21.12.2014 / 16:07

נעם רותם, הילה הראל, מעצבים ירושלמים וטכנולוגיה מתקדמת: שבוע העיצוב בירושלים נפתח היום (ראשון) ומזמין אתכם לגעת באמנות מקרוב ובחינם. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות!

מי מאיתנו לא שאל את עצמו מה קורה כשאמנות, עיצוב וטכנולוגיה נפגשים? כמעט כולנו. ובכן, פינת התרבות מעוניינת להזכיר לכולכם כי יש פתרון לקושיה הסבוכה: שבוע העיצוב שייפתח ממש היום (ראשון) בבית הנסן, מרכז לעיצוב מדיה וטכנולוגיה אשר בירושלים ויימשך עד ה-27 בדצמבר. הנושא של שבוע העיצוב השנה הוא "עיצוב התנסותי", כלומר: המהות היא ההתנסות ואפילו התכלית של מיצג אמנות, מה שמייצר בהכרח אינטרקציה עם הקהל, לחווית משתמש מוגברת כמו שאומרים.

מתחם בית הנסן, בית המצורעים לשעבר, הולך להפוך לקניון ענק ואינטרקטיבי של חוויות בו הקהל יוכל לגעת, לשחק, לבחון ולמתוח את גבולות ההיכרות שלו עם עולם העיצוב והיצירה הטכנולוגית. המיצגים הולכים להיות משלל תחומים - ווידאו, מוזיקה, תכנות, אופנה ושירה, והכי חשוב להדגיש שגם ילדים, גם סטודנטים לעיצוב וגם הדיוטות כמו פינת התרבות יוכלו ליהנות ממגוון התכנים היצירתיים שיהיו שם.

את אירועי שבוע העיצוב בירושלים יפתח אירוע לווין שיתקיים החל מתאריך 21.12 בבית המודל- עיריית ירושלים בו תוצג עבודת מיפוי וידאו (videomapping ) שעוצבה במיוחד למודל העיר. כמו כן מתחם מעצבים בעיר (רח' בצלאל 7) יזמין את הקהל לבקר בחללי העבודה של אמנים ומעצבים מקומיים.
בין המציגים המגיעים מתחומי יצירה מגוונים אפשר למצוא את שראון פז (המנהל האמנותי של שבוע העיצוב), פליקס הופמן, נעם רותם ודניאל מאיר, הילה הראל, ארנון גורני ועוד. בנוסף תתקיים תצוגת מכונות רוב גולדברג ע"י בתי הספר לעיצוב ואמנויות בירושלים, הופעות מוזיקה של באטרינג טריו, גרונדיק וסלבה והראל שרייבר, מיצגים של מוזיאון המדע ועוד שלל הפתעות שלא כדאי לפספס.

אירועי שבוע התרבות בירושלים מתקיימים
במסגרת "חמשושלים". לרשימת המיצגים המלאה כנסו לפייסבוק של שבוע העיצוב ושיהיה שבוע טוב!

שבוע העיצוב 21-27.12, בית הנסן מרכז לעיצוב מדיה וטכנולוגיה, כניסה חופשית.

שואלים את עצמם האם שלישיית הנסון גרה בבית הנסן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully