וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיון סוף" הכניס כמיליון דולר ביום הראשון להפצתו

26.12.2014 / 19:23

לאחר ש"ראיון סוף" הוקרן בכ-300 בתי קולנוע בארה"ב והופץ באופן מקוון, הודיעו בחברת סוני כי הסרט הכניס כמיליון דולר ביממה הראשונה בה הוקרן בבתי הקולנוע

יח"צ - חד פעמי

האם השערוריה סביב "ראיון סוף" תוביל להצלחה מסחרית? אולפני סוני הודיעו היום (שישי) כי "ראיון סוף" הכניס כמיליון דולר ביממה הראשונה להפצתו. "ראיון סוף" הופץ בכשלוש מאות בתי קולנוע בארה"ב, פחות מעשרה אחוזים מבתי הקולנוע שתכננו להקרין את הסרט. "בהתחשב בנסיבות המאתגרות, אנו מודים לכל האנשים שהגיעו לצפות ב'ראיון סוף' ביממה הראשונה להפצתו הלא שגרתית... הקהל היה נפלא. ההקרנות היו מלאות והסרט הכניס כמיליון דולר", אמר רורי ברואר, נשיא סוני להפצה בינלאומית. סת' רוגן ובמאי הסרט אוון גולדברג אף הגיעו להקרנה בלוס אנג'לס והודו לנוכחים. בשלב זה נראה כי "ראיון סוף", שעלות הפקתו מוערכת בכ-44 מיליון דולר, יסיים את סוף השבוע הראשון להפצתו עם הכנסות של כארבעה מיליון דולר.

"ראיון סוף" מתאר את עלילותיהם של שני עיתונאים אשר נשלחים לראיין את שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, וה-CIA מנצלים זאת ומנחים אותם כיצד להתנקש בו. הסרט גרם לסערה גדולה ולמלחמת סייבר בין ארה"ב וקוריאה הצפונית.

בשבוע שעבר הודיעה חברת סוני כי סרט הקומדיה "ראיון סוף", בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו, שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לא יעלה לאקרנים וכי היא מבטלת את הפצתו. זאת לאחר שבתי קולנוע רבים ברחבי ארצות הברית הודיעו כי לא יקרינו את הסרט לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג. לפני יומיים הוחלט, למרות האיומים, להפיץ את הסרט והוא זמין לצפייה הן בבתי קולנוע בארה"ב והן באופן מקוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully