וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם סאן טיילור

30.12.2014 / 11:24

לקראת הופעת להקה שתיערך בחודש הבא, סאן טיילור בוחר את האלבומים החשובים לו מכל. מליסה הניגן, דרך גיזלי ביר ועד גונזלס. האזינו לבחירות

Sun Tailor, סאן טיילור. מערכת וואלה! NEWS
Sun Tailor, סאן טיילור/מערכת וואלה! NEWS

Lisa Hannigen - Passenger

"את ליסה הניגן גיליתי דרך שיתוף הפעולה שלה עם דמיאן רייס (היא שרה איתו כמה שירים באלבום היפה שלו "O"), אבל התאהבתי בה באמת באלבום הסולו הזה, השני שלה. קול עשיר ומלא אופי, שרוקד פה בין כל השורות, ומרגש אותי מאוד".

Thao & Mirah

"אלבום מדהים של הזוג הזה, עם הפקה פסיכית ומדויקת של מריל גרבוז מ-tUnE-yArDs. אני לא יכול להפסיק לשמוע אותו, יש כאן כמה מהשירים הכי יפים שכנראה עוד לא שמעתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Grizzly Bear - Veckatimest

"התאהבתי בהם בלונדון, בהופעה מוזרה ובלתי נשכחת בסקאלה (קצת כמו הבארבי רק בלונדונית). אפשר לזהות אצלם את הדבר הנפלא הזה שהופך אוסף של אנשים ללהקה, שלם שהוא גדול מסך חלקיו. האלבום הזה מרגיש לי כמו פסגה שהם הצליחו לכבוש".

Feist - The Reminder

"אני חושב שזה אחד מהאלבומים הראשונים בו שמתי לב להפקה המוזיקלית, שמשחקת כאן תפקיד מרכזי. Feist כותבת שירים נפלאים, והעיבודים שהיא עשתה יחד עם גונזלס (שעוד רגע אדבר גם עליו קצת) גורמים להם לנסוק למעלה למעלה".

Fela Kuti - Shakara

"משהו בגרוב המשוגע של פלה תפס אותי מהפעם הראשונה שנתקלתי בו, גלים של כאב ואלימות ושמחת חיים, עם המון רוח אפריקאית. 2 שירים, 27 דקות של תנועה".

Gonzales - Solo Piano

"גונזלס הוא סוג של גאון ותמנון מוזיקלי שמדלג בין ז'אנרים ותפקידים בקלות בלתי מוסברת. האלבום הזה הוא הזדמנות בשביל כל מי שעוד לא התאהב בכלי שנקרא פסנתר, לגלות עולם חדש של יופי".

הופעות קרובות של סאן טיילור:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully