וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם שמוליק נויפלד

1.1.2015 / 6:28

לקראת חגיגות אלבום זהב, שמוליק נויפלד בוחר את האלבומים היקרים ביותר ללבו. מבק, דרך The xx ועד הבחירה הבלתי אפשרית ברדיוהד. האזינו

שמוליק נויפלד. נועם יוסף,
"נכתב בהרבה אהבה ויראת כבוד". שמוליק נויפלד/נועם יוסף

Beck - Sea Change

"אמן ענק בכל קנה מידה, הצליח להדהים אותי באלבום שהוא בית ספר להפקה מוזיקלית. בק עצוב, מהורהר ועמוק. נייג'ל גודריץ', המפיק 'שלי' [ושל רדיוהד ושל טרוויס] הביא שם עצב מהול בסאונד של חלום ומדובר ברמות ריגוש מהגבוהות ביותר האפשריות מבחינתי. גם מי שלא הכיר את בק ועולמו עד האלבום הזה, יכיר אותו עכשיו. שירים, לחנים וטקסטים שאמנם באו בהשראה של פרידה אבל... מתנת אלוהים".

Nitin Sawhney - Homelands

"אחד מהמפיקים שגרמו השראה גדולה לחיי המוזיקה שלי בתקופת mosaic project. אלבום מופת, שמתאר את העולם דרך העיניים של אדם שהוא יליד הודו שחי בבריטניה. האלבום יצא עם DVD מדהים שצולם ונערך על ידי ניטין ובו הוא מבקר את מדיוניות האטום של הודו. האלבום משלב סגנונות הפקה ויוצא דופן באיכות הסאונד שלו. יש באלבום הזה ראפ אורבני, מוזיקה הודית קלאסית, סול, פופ וולווט אנדרגראונד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

The XX - Coexist

"היום קשה לי להמר על משהו חדש שאני חושב שיעניין בעוד כמה שנים. אבל אני חושב שמצאתי. זהו אלבום שני של הצמד הבריטי המוכשר הזה ולטעמי מוצלח מאלבום הבכורה שלהם. ג'יימי סמית' הוא בעצם די גי מפיק שעבד כבר גם עם רדיוהד ובעצם מייצג את העולם של היום בהם די ג'ייז הופכים למפיקים הבולטים שיש. זו להקה שהצליחה להמציא סאונד חדש. קשה להגדיר במילים אבל זהו שילוב של אינדי-פופ עם מוזיקת נשמה לשעת לילה מאוחרת. זה כאילו שרוט, כאילו מוגבל ביכולת אבל בעצם... הכל הפוך! זה בית ספר לתוצאה סופית קטנה קומפקטית ומדויקת. יש כאן דגש רב על כל נשימה, כל צליל, והתוצאה היא אלבום אווירה מדהים שיכול להוות גם פס קול לסרטי קולנוע".

Malcolm McLaren - Paris

"פעם שאלו אותי איזה דיסק ארצה לקחת לאי בודד ובחרתי בזה. מוזיקה שהיא פס קול רווי ביצרים, סקס, עצמה, עניין, פסקול אפל, ג'אזי עם שירים טקסטים ואווירה שעושה חשק לעשות דברים שאסור. מאקלארן הוא המוזיקאי של הסקס פיסטולס, אחת מלהקות הפאנק המצליחות ביותר. האלבום נחשב אלבום ג'אז אבל הוא ממש ממש לא. הוא יצא באמצע שנות התשעים והלהיט הידוע מהאלבום הוא Jass is paris".

הטראקים האחרונים של רדיוהד

"לא יכולתי להרשות לעצמי לא לבחור משהו מהלהקה שכל כך השפיעה על כולנו ומצד שני אי אפשר לבחור אלבום אחד אז הנה הצעה מקורית - בואו תאזינו לשלושת הטראקים האחרונים מהאלבומים Hail to the thief,In rainbows ,Amnesiac סתם כדי לא לפחד לשים שירים ענקיים כטראקים של סוף אלבום, וגם כדי לגלות עולמות שלפעמים, בגלל המיקום שלהם, אנחנו לא מגיעים אליהם בריכוז ובאהבה הראויה להם".

הופעות קרובות:

5.1 - פרויקט המשקפיים של נויפלד יחגוג אלבום זהב על במה, זאפה הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully